Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs tuttava ihmetteli, miksei meidän 13-vuotias käytä korkokenkiä?

Vierailija
11.07.2016 |

Hän kertoi ostaneensa 12-vuotiaalleen pumpsit 10 sentin koroilla ja nyt harjoittelevat kävelemistä tunnin joka päivä.

Meillä on korkokenkiä ostettu vasta 16-vuotiaille. Tätä tuttavani kovasti ihmetteli ja piti vanhanaikaisena.

Miten teillä on alettu pitää korkkareita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät aikuisenakaan pidä korkkareita. Minä, 25-v, en ole pitänyt koskaan enkä koe jääneeni mistään paitsi.

Vierailija
2/11 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Korkkarit ovat epämukavat ja epäterveelliset jaloille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-14 -vuotiaana, mutta ei kyllä mitään 10 sentin korkoja...

Vierailija
4/11 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13-14 -vuotiaana, mutta ei kyllä mitään 10 sentin korkoja...

Eikä arkijalkineina.

Vierailija
5/11 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi, koska pitäisi olla ns. tolppakengät. :DDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
6/11 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikäkysymys ollenkaan, sillä laikki eivät käytä korkkareita ikinä. Meillä on ohjeena, että sitten kun jalkojen kasvu lakkaa, korkokenkiä voi pitää.

Vierailija
7/11 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin juuri viikonloppuna, kun sukulaisen 13-vuotiaalla oli tosi korkeat korkokengät ja ihmettelin hiljaa mielessäni sitä. Itselläni on myös 13v tyttö enkä ollut vielä tähän päivää mennessä ajatellutkaan, että voisi jo korkkaeita käyttää.

Sitten aloin miettiä itseäni ja muistin, että olihan mullakin jo korkkarit tuon ikäisenä. Kai sitä omaa lastaan pitää usein niin paljon pienempänä kuin oikeastii onkaan.

Meille on tulossa juhlat pian ja päätin, että jos tytär haluaa korkkarit, niin saa ne.

Vierailija
8/11 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ehkä kerran elämässäni käyttäny parin sentin korkoja juhlissa, tuskin tuun enää ikinä käyttämään. T. 22v.

Vierailija
9/11 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla lapsillakin oli korkkarit. Itse muistan pitäneeni korkokenkiä ympäri vuoden. Kaikissa nahkaisissa talvisaappaissakin oli korot, joten käytin niitä päivittäin.

Vierailija
10/11 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloitus huono vai erittäin huono provo?

Kuka haluaa pilata lapsensa jalat keinonahkaisilla halpiskorkokengillä tai yleensäkään korkokengillä?

Vierailija
11/11 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloitus huono vai erittäin huono provo?

Kuka haluaa pilata lapsensa jalat keinonahkaisilla halpiskorkokengillä tai yleensäkään korkokengillä?

Ei aloitus ole provo ollenkaan. Meidän perheessä tytöt eivät saa korkokenkiä ennen kuin ovat 16. Ja silloinkin vain jos haluavat. Ja kuka puhui mitään halpiksesta? Taidat olla joku palstariitelijä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä