Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku mies kehui minua nätiksi tänään, kuvittelenko vai oliko hän oikeasti kiinnostunut?

Vierailija
11.07.2016 |

Kukaan ei ole _koskaan_ kehunut minua kauniiksi, ei edes oma äitini.

Pääni on kulmikas, hiukset eivät syöpähoitojen jälkeen kasvaneet koskaan kunnolla takaisin ja kaljuja kohtia löytyy. Myös silmäripset vaaleat ja lyhyet. Vartaloni on pikkutytön, 160cm/48kg ja rinnat liiveistä riippuen 65-70A ja lantiota ei juuri erota jos ei ole tiukat vaatteet. Aknea löytyy ja 15cm arpi korvan takaa kaulaan asti.

Olen nyt 25-vuotias ja tänään kun odotin bussia niin joku ihan ok-näköinen n. 30v mies tuli sanomaan "Oot tosi nätti, haluaistko lähteä joku päivä vaikka kahville" ja antoi numeronsa. Hämmennyin niin että vaikutin varmaan todella typerältä, vastasin että katotaan, soittelen ehkä joku päivä.

Nyt takaraivossa pyörii ajatus "joku oli kiinnostunut minusta" ja toisaalta "Se sanoi sen vain säälistä/kyseessä on nyt jokin pila"

Mitä teen? Uskallanko soittaa? Toisaalta kiinnostaa kovastikin, toisaalta musertuisin jos kyseessä olisikin jokin pila, esim. paikalle ilmestyisikin tämän tyypin kavereita nauramaan ulkonäölleni.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on aina katsojan silmässä. Mene ihmeessä kahville, ja koita piristää itseäsi muutoinkin.

Vierailija
2/15 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mentät, jos menet kahville?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kolmikymppiset tee tuollaisia piloja... 

Olet varmasti paljon nätimpi, mitä kuvittelet. Monet miehet tykkäävät hyvin sirosta vartalosta. 

Eli soita vain.

Vierailija
4/15 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko ajatella niin paljon, kun voisi vaan heittäytyä hetkeen? Niitä voi solmia muunkinlaisia ihmissuhteita, kun parisuhteita. Kahvilla voi käydä ilmankin, että odottaa kosintaa jo ekan kupin jälkeen.

Vierailija
5/15 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvillako ei voi käydä ilman ihastusta?

Vierailija
6/15 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuon ikäinen tekisi tuollaisen pilan syövän sairastaneelle ihmiselle (tai kenelle tahansa) niin siinä kohtaa tekee naurettavaksi ainoastaan itsensä!

Vierailija
7/15 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko olla noin lapsellinen?

Vierailija
8/15 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aww, söpöä. Kävispä mullekin joskus noin!

Vierailija
9/15 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekispä joku nainenkin mulle joskus noin. No, aina saa haaveilla...

Mies29

Vierailija
10/15 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuskin on pilaa tai sääliä. Miksi kukaan vaivautuisi säälin takia jakelemaan numeroaan, tai ylipäätään edes sanomaan mitään? Ja oikeastaan sama tuon pilankin kanssa. Jo 30-vuotias pilailee noin, niin sillä on oltava jotain pahaa häikkää kehityksessä.

Vierailija
11/15 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oikein osaa kuvitella skenaariota missä tyyppi ei ois ollu tosissaan kiinnostunut jollain tapaa... Kukaan jaksa tehdä toisesta pilaa (vielä) noin älyttömistä syistä, joten pahin skenaario mitä voin kuvitella on että EHKÄ haluaisi olla sun kanssa säälistä (mitä en kyllä usko että kukaan menis niin pitkälle) tai sitten sillä on joku fetissi sitä kohtaan minkälainen jossain kohtaa olet... Mikä on kanssa vähän kaukaa haettua.

Mutta siis, mene ihmeessä kahville, ilman sen kummempia odotuksia. Ne on vaan kahvit. Koeta viihtyä. :)

M29

Vierailija
12/15 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa nuo mielessäni pyörivät vainoharhat juontavat juurensa koulukiusaamisesta :/

Ap

Vierailija
13/15 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, anteeksi nyt jos rikon illuusiosi mutta _miehet_ pitävät kurvikkaista naisista, pojat ehkä siroista.

Vierailija
14/15 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa heittäytyä juttuun mukaan. Minä olen aina ajatellut liikaa juuri tavalla, että ei tuo voi olla minusta kiinnostunut. Vielä vanhanakin. Tunaroin vastikään erään tilaisuuden juuri liiallisella miettimisellä ja kuvittelulla että en kelpaa.

Vierailija
15/15 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaippa nuo mielessäni pyörivät vainoharhat juontavat juurensa koulukiusaamisesta :/

Ap

Pitäisikö koulukiusatuille järjestää jälkihoitoa, kun he ovat aikuisuuden kynnyksellä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme