Kysy mitä vaan lääketieteen opiskelijalta
Otsikossapa se tulikin. Kuumepäivän ajanvietettä(/tuhlausta) ;)
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Miten sitruunan saa viipaleiksi kuten esim. mandariinin?
Kuorimalla kuten mandariinin ja sitten irroittamalla palat toisistaan. Siten.
Koetko olevasi parempi ihminen suhteessa muihin pitäessäsi tätä ajan tuhlaamisena? Pitäisikö meidän nyt palvoa sinua toisena päivätyönämme, kun on oikein tuleva lääkäri kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Mitalinko haluat?
En. Mulla ei vaan oo muita "titteleitä" tyyliin Subwayn/Prisman tms. työntekijä, koska en ole vastaavanlaisissa liikkeissä töissä.
Kysy 21-vuotiaalta Tamperelaiselta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Koetko olevasi parempi ihminen suhteessa muihin pitäessäsi tätä ajan tuhlaamisena? Pitäisikö meidän nyt palvoa sinua toisena päivätyönämme, kun on oikein tuleva lääkäri kyseessä?
Ei pitäisi mutta voisin esim. tiskata, nukkua, lukea.. Et voi väittää että palstailu olisi kovin kehittävää, eiköhän se ole ajanhukkaa ihan kaikille :D Ei palvontaa kiitos.
palstan vakiovinoilutapa: minkä arvosanan sait äidinkielen yo-kokeesta?
t. täti muinaisuudesta :)
p.s. oikeasti toivon sinulle kuumen parantumista ja hyvää tulevaisuutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitalinko haluat?
En. Mulla ei vaan oo muita "titteleitä" tyyliin Subwayn/Prisman tms. työntekijä, koska en ole vastaavanlaisissa liikkeissä töissä.
ai että ihan Tamperelainen
et taida lääkiksessä olla kun et osaa edes alkeellisia kielioppisääntöjä
Oletko jo miettinyt, mihin erikoistut?
Vierailija kirjoitti:
palstan vakiovinoilutapa: minkä arvosanan sait äidinkielen yo-kokeesta?
t. täti muinaisuudesta :)
p.s. oikeasti toivon sinulle kuumen parantumista ja hyvää tulevaisuutta!
Laudaturin, 5-5-6 ja 60 :)
Ja toiselle kielioppinatsille, joo ei lääkiksessä ole äidinkielen opintoja mutta sentään osaan aloittaa virkkeen isolla alkukirjaimella ja päättää pisteeseen. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitalinko haluat?
Kuvitteletko, että lääkiksessä opetellaan kielioppia? Ei pätkääkään.
miksei terveyskeskuksissa ole gynejä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo miettinyt, mihin erikoistut?
En yhtään :D Silmä, KNK sekä naistentaudit ja synnytykset kiinnostaa tällä hetkellä eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitalinko haluat?
En väittänyt näin, oi lääkisläinen. Mutta nyt kyse on täysin alkeellisesta asiasta, joka on opetettu jo peruskoulussa. Olet pelkkä trolli, kenties hait lääkikseen mutta jäit rannalle ruikuttamaan.
Kuinka monta opiskelijaa on kurssillasi?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta opiskelijaa on kurssillasi?
n. 110, en ihan pysynyt kärryillä kun osa valituista lähti armeijaan ja vuotta aiemmin valitut, armeijan käyneet palasivat eikä ne luvut mene aina aivan tasan. :)
Montako kertaa hait?
T. Lukemiset jo aloittanut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitalinko haluat?
En väittänyt näin, oi lääkisläinen. Mutta nyt kyse on täysin alkeellisesta asiasta, joka on opetettu jo peruskoulussa. Olet pelkkä trolli, kenties hait lääkikseen mutta jäit rannalle ruikuttamaan.
Minä en ollut se joka sinulle vastasi, mutta toisessa viestissä (jonka itse siis kirjoitin) totesin aivan saman - ei meillä ole äidinkielen opetusta. Kielitaito on testattu pääsykokeessa ja todettu riittäväksi, ja esim. maahanmuuttajataustaiset hakevat samalla pääsykokeella kuin suomalaisetkin. Siinä testataan samalla myös heidän kielitaitonsa.
En usko että urallani mahdollinen eteneminen kaatuu siihen, että kerran kirjoitin tamperelaisen isolla kirjaimella ;)
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa hait?
T. Lukemiset jo aloittanut...
Kahdesti. Ekalla kerralla luin vaan kirjoitusten jälkeen, olin ihan piipussa jo kuukausi ennen pääsykoetta ja se näkyi kyllä tuloksissa. Toisella kertaa aloin lukemaan elokuussa pikkuhiljaa fysiikkaa (mulla heikoin aine), talven mittaa myös kemiaa ja biologiaa vasta keväällä. Lopuksi kääntyikin sit niin että se fysiikka oli vahvin (onneksi!!). Olen vähän sillä kannalla että laskemalla lääkikseen ;)
Oothan tietoinen pääsykoeuudistuksista jo?
Mitä pääsykoeuudistuksia on tulossa?
Miten sitruunan saa viipaleiksi kuten esim. mandariinin?