Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mummot hyökkäs tk:ssa kimppuun

Vierailija
11.07.2016 |

Yritin äsken viedä labranäytteen terv.keskukseen. Sairaanhoitaja käski hakea kansliasta lähetteen ja sanoi että ota vuoronumero kansliaan.
Lähestyin vuoronumerolaitetta, aulan täydeltä mummoja terästivät katsettaan. Ojensin käteni painaakseni nappia, mummot kohahtivat ja valmistautuivat hyökkäykseen.
Painoin nappia. Mummot säntäsivät tuoleistaan minua kohti juoksujalkaa könkkästen ja huusivat: "Älä vaan mee painamaan sitä nappia!!" Säikähdin ja peräännyin. Olin jo ehtinyt painaa. Kello oli 8.00. Lappua ei tullut pömpelistä. Mummot alko tappelemaan keskenään kuka saa ekana painaa.
Mulle riitti. Lähdin pois. Hankalaa tuo terveyskeskuksessa asioiminen! Yritän ehkä kohta uudestaan jos uskallan. Ihme systeemi!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummot pitää sulkea vanhainkoteihin minne kuuluvatkin.

Vanhainkoteja ei nykyään juuri enää ole.

Mihin haluat itsesi suljettavan vanhana?

Vierailija
22/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummot pitää sulkea vanhainkoteihin minne kuuluvatkin.

Vanhainkoteja ei nykyään juuri enää ole.

Mihin haluat itsesi suljettavan vanhana?

Arkkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mummot ja kaikki muutkin vanhukset voi panna poistoon. Turhaan jarruna vaan nuorten tiellä.

Vierailija
24/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopit myös kirjoitti:

Kyllä mummot ja kaikki muutkin vanhukset voi panna poistoon. Turhaan jarruna vaan nuorten tiellä.

Sehän tässä onkin nurinkurista, kun tuntuu että nuoret on jatkuvasti mummojen ja paappojen tiellä, vaikka nuori olisi tehnyt ihan oikein ja varannut itse aikansa netistä / puhelimitse.

Vierailija
25/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin helposti pidä luovuttaa. Vähän ryhtiä nyt hei siellä!

Vierailija
26/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhukset voivat olla todella heikossa ja huonossa kunnossa, joten siinä saattaa olla syy hyökkäävyyteen.

Sairastan syöpää ja sain vaikeimman mahdollisen elinsiirron. Rapakunnossa ja vaikeassa anemiassa "opin" näkemään, kuinka heikosti ja huonosti monet ikäihmiset liikkuivat ja kuinka paljon kipuja heillä oli.

Ymmärrän nykyisin paremmin narisevia ja kärttyisiä vanhuksia.

Toivon, että eutanasia tulee Suomessa voimaan enkä elä kovin vanhaksi enkä kovin heikkona ja avuttomana. 

Varmasti joissakin tapauksissa näin. Mutta kyllä meidän paikkakunnalta löytyy muutamia mummojen juorupiirejä, joissa valittamisen/negatiivisuuden syynä ei varmasti ole heidän huonokuntoisuutensa. Enemmänkin niin, että joukossa tyhmyys tiivistyy ja kun se valittamisen ilmapiiri on läsnä koko ajan, niin ei positiivisuudelle ole enää sijaa. 

Vierailija
27/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju sai mut nauramaan pitkästä aikaa, kiitos.😊

Vierailija
28/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kertoa väliin positiivinen kokemus: Yksi vanhempi rouva pyysi mua labrajonossa näyttämään ja kertomaan, miten sen ajan saa varattua netistä. Kiitteli kovasti neuvoista ja sanoi, ettei uskalla niiltä "tylyiltä hoitajilta" kysyä. Ihana tapaus ja oli ilo auttaa. :)

Vierailija
29/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun nämä aina ovat mummoja, nämä vanhat käppänät, jotka koko ajan ovat tiellä ja hidastelevat.kaupan kassoilla, busseissa, terveyskeskuksissa, kaduilla jne. listaa voisi jatkaa loputtomin.

Nmä valittajat ovat itse vielä tällä hetkellä nuorempia naisia. En uskois, ellen näkisi, mitä asenteellista paskaa nämä suoltavat, nämä nykyajan valistuneet, tasa-arvostaan tiukasti kiinni pitävät naiset. Näiden vatipäiden maailmassa ei ylipäätään löydy ollenkaan ärsyttäviä vaareja. Aina vaan niitä mummoja.

Jokaisen, omasta mielestäänniin nykyaikaisen  pikku feministin sisällä asuu naisia halveksiva hirviö.