Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mummot hyökkäs tk:ssa kimppuun

Vierailija
11.07.2016 |

Yritin äsken viedä labranäytteen terv.keskukseen. Sairaanhoitaja käski hakea kansliasta lähetteen ja sanoi että ota vuoronumero kansliaan.
Lähestyin vuoronumerolaitetta, aulan täydeltä mummoja terästivät katsettaan. Ojensin käteni painaakseni nappia, mummot kohahtivat ja valmistautuivat hyökkäykseen.
Painoin nappia. Mummot säntäsivät tuoleistaan minua kohti juoksujalkaa könkkästen ja huusivat: "Älä vaan mee painamaan sitä nappia!!" Säikähdin ja peräännyin. Olin jo ehtinyt painaa. Kello oli 8.00. Lappua ei tullut pömpelistä. Mummot alko tappelemaan keskenään kuka saa ekana painaa.
Mulle riitti. Lähdin pois. Hankalaa tuo terveyskeskuksessa asioiminen! Yritän ehkä kohta uudestaan jos uskallan. Ihme systeemi!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota-Tero tässä terve! Ajan AVENSIKSELLA, siis kunnon premium autolla, sinulla ei ole siihen varaa. Olet kai köyhä, kun käyt julkisessa terveydenhuollossa. Jonotat naama apeana, kun minä Toyota-Tero, luomakunnan kuningas, ajan LUU ULKONA AVENSIKSELLA. Ymmärrän että olet kateellinen, niin on moni muukin köyhä!

Vierailija
2/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kokemus täällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lol

Vierailija
4/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö näytteen jugurttipurkiin vai pestyyn margariinirasiaan?

Ne mummot vain huolehtivat turvallisuudestasi. Laite räjähtää jos sitä painaa ennen kahdeksaa. Ja järjestys jonossa on tärkeää, nuoret vaan aina kuvittelee voivansa kiilata.

Vierailija
5/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mummot on meidän TK:n labrassa samanlaisia, kärkkymässä jonossa etunenässä ja etuilemassa vuoronumerolaitteelle, vaikka labrassa olisi työssäkäyviä ja koululaisia, jotka ei ehdi jonottaa, mummot ja papparaiset taas ehtisi.

Onneksi meidän TK:n labraan voi nykyään varata ajan etukäteen.

Vierailija
6/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi labraan voi nykyisin varata ajan netissä. Jonotelkoon mummot keskenään.

Vierailija
7/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pystyy myös varaamaan ajan etukäteen. Voi sitä mulkoilujen määrää kun en otakkaan vuoronumeroa ja silti minu kutsutaan nimeltä!

Vierailija
8/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu pankissa :D Eräs papparainen rollaattorillaan oikein voimalla tuuppas kaikki muut tieltään että pääsi ekana pankin jonotuspainikkeelle... Murisi samalla :D

Onneksi itse osaa hoitaa noi asiat netissä ja varaan ajat aina etukäteen niin pankkiin kuin labraan...

Vierailija
9/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdannut myös "mummojen" hyökkäyksen tk:ssa. Menin istumaan odotushuoneeseen ja mummot ystävällisesti huomauttivat, että älä unohda painaa vuoronumeroa. Kerroin, että minulla on jo numero. Kysyivät, että mistä sellaisen olen saanut etukäteen. Ja kerroin varaus systeemistä. Siitä sitten riemu repesi. Kuulema on niin epäreilua että jotkut voi varata netissä. Sanoin siihen, että jokainen voi varata. Mutta he eivät kuulema voi, eivät osaa, ei ole tietokonetta tms. Kuulostaa kerrottuna ihan ok:lle, mutta sävy oli hyökkäävä. Jäivät vielä tuohtuneena keskustelemaan systeemin epäreiluudesta, kun pääsin melkein heti näytönottohuoneeseen.

Vierailija
10/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohdannut myös "mummojen" hyökkäyksen tk:ssa. Menin istumaan odotushuoneeseen ja mummot ystävällisesti huomauttivat, että älä unohda painaa vuoronumeroa. Kerroin, että minulla on jo numero. Kysyivät, että mistä sellaisen olen saanut etukäteen. Ja kerroin varaus systeemistä. Siitä sitten riemu repesi. Kuulema on niin epäreilua että jotkut voi varata netissä. Sanoin siihen, että jokainen voi varata. Mutta he eivät kuulema voi, eivät osaa, ei ole tietokonetta tms. Kuulostaa kerrottuna ihan ok:lle, mutta sävy oli hyökkäävä. Jäivät vielä tuohtuneena keskustelemaan systeemin epäreiluudesta, kun pääsin melkein heti näytönottohuoneeseen.

Hah, minulle kävi ihan samoin! Mummot alkoivat marmattaa järjestelmän epäreiluudesta, koska olin varannut netistä ajan. Yksi kehtasi vielä laukoa, että mitä sinä nuori terve ihminen käyt täällä terveyskeskuksessa tuhlaamassa verorahoja. Törkeää käytöstä ja meinasin hiiltyä, mutta näin paremmaksi siirtyä vähän kauemmas istumaan ja jättää mummokatraan marisemaan keskenään.

Vierailija
11/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kanssa eräs mummo tuohtui kun olin varannut ajan ja pääsin melkein heti huoneeseen. Huokaili siinä että kai sitä pitää tehdä housuun kun muut pääsee heti ja koko yö joutunut pidättelemään ja plaa plaa.

Huusin sitten kovaan ääneen että täällä tarvii rouva apua sillä tuli asiat housuun!

Siinä se istu penkillä naama punaisena ja huulet hävinneenä vieläkin kun poistuin huoneesta.

Vierailija
12/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perusteella naisilla alkaa nupissa surista aika pahasti vanhemmiten.

Vierailija
13/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä edes pääse labraan ilman ajanvarausta. Aiemmin kun käytettiin vuoronumeroita, niitä sai ruveta painamaan jo puoli kahdeksasta alkaen. Jos joku tulee antamaan pissanäytettä, hänelle annetaan ilmoittautumisluukulta purkki, jotta voi heti mennä vessaan. Tai näytteen voi ottaa jo kotona ja sitten tuoda tk:hon. Ihme hankalia terveyskeskuksia teillä.

Vierailija
14/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tk:ssa enää pääse labraan kuin varaamalla ajan etukäteen, joko netissä tai puhelimessa. SIlti kun viimeksi kävin, oli yksi mummo paikalla ihmettelemässä, missä on vuoronumerolaite ja miksi hän ei pääse ensimmäisenä kun oli ennen minua paikalla.

Vierailija
15/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun perusteella naisilla alkaa nupissa surista aika pahasti vanhemmiten.

Miehillä surisee jo paljon aikaisemmin.

Olen palstaillut pienen ikuisuuden, koska palsta on suunnatonta huvia. Onkohan yhtäkään miehen kirjoittamaa kommenttia, jossa ei kirjoiteta seksistä tai uhriulista naisten valinnoista? En usko.

Vierailija
16/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, selittyy hyvin miksi sain kymmeniltä mummoilta niin murhaavia katseita kun menin labraan ajanvarauksella ja kutsuttiin sisään alle 5min seisoskelun jälkeen. :D

Vierailija
17/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset voivat olla todella heikossa ja huonossa kunnossa, joten siinä saattaa olla syy hyökkäävyyteen.

Sairastan syöpää ja sain vaikeimman mahdollisen elinsiirron. Rapakunnossa ja vaikeassa anemiassa "opin" näkemään, kuinka heikosti ja huonosti monet ikäihmiset liikkuivat ja kuinka paljon kipuja heillä oli.

Ymmärrän nykyisin paremmin narisevia ja kärttyisiä vanhuksia.

Toivon, että eutanasia tulee Suomessa voimaan enkä elä kovin vanhaksi enkä kovin heikkona ja avuttomana. 

Vierailija
18/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten myös miehillä :D

Ikä on muutakin kuin numeroita :)

Ajattelin juuri pitäiskö kirjoittaa itselleen kirje tulevaisuuteen... tyyliin hei sinä 75 v. äkäinen täti tuntuuko että muut ovat koko ajan väärässä tai ainakin väärässä paikassa :D

Vierailija
19/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot pitää sulkea vanhainkoteihin minne kuuluvatkin.

Vierailija
20/29 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kanssa eräs mummo tuohtui kun olin varannut ajan ja pääsin melkein heti huoneeseen. Huokaili siinä että kai sitä pitää tehdä housuun kun muut pääsee heti ja koko yö joutunut pidättelemään ja plaa plaa.

Huusin sitten kovaan ääneen että täällä tarvii rouva apua sillä tuli asiat housuun!

Siinä se istu penkillä naama punaisena ja huulet hävinneenä vieläkin kun poistuin huoneesta.

Ihana :---D Voi kunpa itselläkin olisi pokkaa.