Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi miten noloa Carrien "humalassa" olo Vogue -jaksossa

Vierailija
10.07.2016 |

Kuinka joku voi olla noin surkea näyttelemään humalassa olevaa? Luulisi näyttelijän osaavan.

Muutenkin ihan erityisen vastenmielinen tuossa jaksossa, jossa olo uusi lyhyempi hiusmalli, joka ei sopinut hänelle pätkääkään.

Olenko ainoa näihin huomiota kiinnittänyt?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta lyhyt tukka sopi paremmin kuin vanha reuhka! Tuo jakso ei ole kyllä minunkaan suosikki, mutta ihan ok näyttelee minusta kuitenkin siinä.

Vierailija
2/11 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"I'm a drunk in a VOGUE" . Voi helvetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bergerin kanssa näyttelivät myös humalassa olevaa. Todella surkeaa esitystä :D Ei se Bergerkään kovin kaksinen ollut... Jopa minä olisin parempi vaikka en ole edes näyttelijä.

Vierailija
4/11 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bergerin kanssa näyttelivät myös humalassa olevaa. Todella surkeaa esitystä :D Ei se Bergerkään kovin kaksinen ollut... Jopa minä olisin parempi vaikka en ole edes näyttelijä.

helppohan se on monivuotisella kokemuksella perslärveistä....ei vaan se sinun normiviikonlopun materiaali olisi ruutuun kelpaavaa tavaraa USA:ssa.

Vierailija
5/11 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota tuon jakson alussa kun Carrie katsoo ikkunasta heijastuvaa kuvaansa ennen Voguelle menoa ja tekee tosi typerän näköisen pikkuirvistyksen katsoessaan onko hampaat puhtaat?

En voi sille mitään että aina kun näen sen minua alkaa puistattaa :D

Ap

Vierailija
6/11 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta vanha sarja... miten joku jaksaa?

Vierailija
7/11 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta vanha. 10 vuotta jo tullut uusintoina

.

Vierailija
8/11 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

helppohan se on monivuotisella kokemuksella perslärveistä....ei vaan se sinun normiviikonlopun materiaali olisi ruutuun kelpaavaa tavaraa USA:ssa.

Mä oon kohta 30 enkä ole ollut kuin kolme kertaa humalassa elämäni aikana! Viime maistelusta on kaksi vuotta aikaa jolloin totesin jälleen kerran että ei ole mun juttu.

:)

Vierailija
9/11 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carrie nyt muutenkin on ihan helvetin nolo. Miten voikin kuvitteellisesta hahmosta tulla niin kova myötähäpeän tunne?

Vierailija
10/11 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vähän koomista sekin että SJP:n näköinen nainen on sarjassa olevinaan joku miestennielijä. :D Se huomio mitä hän saa menee todellakin utopistisuuden puolelle.

Vierailija
11/11 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan pitänyt lyhyestä tukasta Carriella. Vaikka se olikin olevinaan jotenkin kovin uudistunut ja moderni tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan