Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin teinityttö ajoi ojaan kun tuijotti ajaessa älypuhelinta

Vierailija
10.07.2016 |

Siis eikö noille ole opetettu että ajaessa pidetään katse tiessä? Minähän sen tyttörukan haavat sitten puhdistin kun autolla satuin menemään ohi. Tuossa olisi voinut sattua todella pahasti ja näitä näkee esim. keskustassa paljon! Eikö siitä puhelimesta voi olla ajomatkaa erossa tai jos on pakko katsoa jotakin niin pysähtyä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörällä siis!

Ap

Vierailija
2/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja sitten nuo tulevat jalkakäytävälle törmäilemään ihmisiin kun ovat puhelimensa lumoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla jo Darwin-palkintoehdokkuus irtoaa.

Vierailija
4/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta näkyy näitä tällaisia puhelimen tuijottajia jopa autojenkin puikoissa mikä on edesvastuutonta!

Vierailija
5/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta näkyy näitä tällaisia puhelimen tuijottajia jopa autojenkin puikoissa mikä on edesvastuutonta!

Mä tulin kerran VR:n kustannuksella myöhässä olleen junan vuoksi pitkähkön matkan taksissa iltamyöhällä syksyllä, oli jo vähän pimeääkin ja kuskin puhelin piippaili vähän väliä. Katseli sitä vähän väliä. Pelotti. Mä olin jonossa ja paikalliset antoivat mun etuilla, luulin, että siksi, kun kuulivat mulla oli pitkä matka, mutta ei, kukaan ei ilmeisesti halunnut ko. kuskin kyytiin. Vaihtoyhteys ei siis odottanut, joten loppumatka meni taksissa ja olin sillä kertaa ainoa, joka ko. hiljaiselle jatkoyhteydelle oli menossa. 

Vierailija
6/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tulin kerran VR:n kustannuksella myöhässä olleen junan vuoksi pitkähkön matkan taksissa iltamyöhällä syksyllä, oli jo vähän pimeääkin ja kuskin puhelin piippaili vähän väliä. Katseli sitä vähän väliä. Pelotti. Mä olin jonossa ja paikalliset antoivat mun etuilla, luulin, että siksi, kun kuulivat mulla oli pitkä matka, mutta ei, kukaan ei ilmeisesti halunnut ko. kuskin kyytiin. Vaihtoyhteys ei siis odottanut, joten loppumatka meni taksissa ja olin sillä kertaa ainoa, joka ko. hiljaiselle jatkoyhteydelle oli menossa. 

Olisit sanonut sille.

Vierailija
7/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit sanonut sille.

Sanoin, mutta hymähti vaan ja oli kuin kuuro. Olin myös väsynyt, joten torkahtelin välillä, mutta heräsin sitten siihen piippailuun. 

Vierailija
8/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistit haavat? Oliko kaikilla siis menkat samaan aikaan? Joo oli vähän huono vitsi.

Vierailija
9/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, polvista näkyi vähän menkkaa tulevan, onneksi autossani oli ensiapulaukku mukana.

Ap