Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipääsemisen tuska..

Vierailija
10.07.2016 |

Kertokaa, miten päästä yli suhteesta, josta ei ole valmis luopumaan.. Sattuu niin kovasti, eli parhaat vinkit kehiin..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa, miten päästä yli suhteesta, josta ei ole valmis luopumaan.. Sattuu niin kovasti, eli parhaat vinkit kehiin..

Kerro vähän taustoja lisää.

Vierailija
2/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut miestä, josta olen kovin kiinnostunut ja minulla on tunteita myös häntä kohtaan. Olen ymmärtänyt, että hänkin olisi kiinnostunut, mutta ilmoitti eilen viestillä mukavien treffien jälkeen, että eiköhän homma ollut tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei löydy hyviä vinkkejä...

Vierailija
4/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut miestä, josta olen kovin kiinnostunut ja minulla on tunteita myös häntä kohtaan. Olen ymmärtänyt, että hänkin olisi kiinnostunut, mutta ilmoitti eilen viestillä mukavien treffien jälkeen, että eiköhän homma ollut tässä.

Tampere?

Vierailija
5/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä aina pääsekään yli, mutta ajan kanssa helpottaa! Tyhmä klisee, mutta pitää paikkansa.

Halit.

Vierailija
6/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne. Toivoton rakkaus. Molemmat varattuja, joten tilanteemme ei tule ikinä johtamaan suhteeseen. Silti ajattelemme toisiamme kokoajan, eikä mikään näytä auttavan. Millä ihmeellä rakkauden saisi kuoletettua?

Vierailija
7/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi! Ehdittekö kauan tapailla? Keksitkö hänestä mitään ikäviä puolia tai piirteitä? Keskity ajattelemaan niitä aina kun mies tulee sinulle mieleen. Yksi vaihtoehto voisi olla myös kysyä häneltä, miksi ei halua jatkaa tapailua. Jos sieltä tulee jollakin tavalla törkeä vastaus, on helpompaa alkaa nähdä hänet kusiaisena, johon ei edes olisi kannattanut tuhlata enempää aikaansa.

t. Itselläkin kai kohta sama tilanne edessä

Vierailija
8/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavien treffien jälkeen?

No kai sulla on tahto ja halua saada tietää? Kysy, että miks.

Luovu sitten ja tee surutyö.kai sitä voi vähän jutella?

Ja toisaalta, kun tekee tuollaisen jätön...niin kenties sä ihan vapaaehtoisesti et hänen kanssaan halua enää olla....mä en ainakaan jaksaisi olla heittopussi.

Eikö se erotyö sitten ole aika helppo?

Vierailija
9/9 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löysi kiinnostavamman