Tuijotetaanko teitä jos olette laittaneet meikkiä tms
ja pukeutuneet paremmin. Huomasin että ilman meikkiä ja hiukset tylsästi kiinni, kukaan ei katso. Aiemmin tottunut siihen toljotteluun.
Kommentit (8)
Meikkaan päivittäin joka paikkaan jos kotoa lähden niin en kyllä tiiä tuijotetaanko mitenkään erityisemmin.
Vaalensin hiukseni pari vuotta sitten, ja tuijotus lisääntyi noin 90 %.
Mun tissejä tuijotetaan aina. Oli meikkiä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Asunet pienellä paikkakunnalla Itä-Suomessa.
Pienellä paikkakunnalla joo. Taitaa liittyä myös siihen
Anteeksi mutta miten ihmeessä te tiedätte että joku tuijottaa teitä? :D Tiiraatteko jokaisen vastaantulijan kasvoja liikenteessä vai miten pystytte havaitsemaan tämän "tuijottamisen"? Ja miten erotatte sen tuijottamisen ihan normaalista vilkaisusta? Itse olen parikymppinen hoikka nätti nainen ja löytyy pitkää vaaleaa hiusta, korkoa, meikkiä, hametta ja vaikka minkälaista mutta koskaan en ole kyllä huomannut kenenkään tuijottavan. Tosin mulla ei oo kylläkään aikaa tsekata jokaisen vastaantulevan silmänliikkeitä.
Huomaan, että ihmiset tuijottaa aina, kun liikun ulkosalla. Kunnes tajusin, että minähän tuijotan hemmetti itse heitä. Ajattelevat raukat varmaan, että hyökkään kimppuun kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vaalensin hiukseni pari vuotta sitten, ja tuijotus lisääntyi noin 90 %.
Hassua. Olisin luullut, että blondaaminen vähintään kaksinkertaistaa tuijotuksen määrän.
Asunet pienellä paikkakunnalla Itä-Suomessa.