Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18. raskausviikko alkoi - ei näy mahaa

Vierailija
10.07.2016 |

Googletin kuvia muiden raskausmahoista näillä viikoilla ja järkytyin, sillä itselläni ei ole vielä mitään kunnon mahaa, vaan epämääräinen pömppö, jollainen minulle muutenkin tulee, jos turvottaa. Mahtaakohan sikiö olla kasvanut normaalisti....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, jos eka raskaus etkä ole mikään ihrakasa. Kyllä se maha sieltä tulee, joskus 5 kk kohdalla viimeistään yleensä.

Vierailija
2/6 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia ekassa raskaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä, sitten vain rauhassa odottelen. Ap

Vierailija
4/6 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli ja älä liikaa vertaile ja tuijota muita. Jos neuvolassa mennyt kaikki hyvin niin silloin varmasti kaikki on hyvin :) Minullakin alkoi vatsa näkyä vasta viimeisellä kolmanneksella. Ja tuossa tuo terve nyytti nyt nukkuu :)

Vierailija
5/6 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täysin normaalia. Mulla kasvoi maha vasta raskauden loppuvaiheessa, silloinkin oli hyvin pieni ja siro. Sitten oli näitä ihmisiä jotka väittivät etten syö tarpeeksi.. no hmm mulla nous 18kg paino raskauden aikana että eiköhän mulle ruoka ihan hyvin maistunut. :D

Vierailija
6/6 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi maha näkyä vasta reilusti puoli välin jälkeen. Ihan normaali raskaus ja sikiö kehittyi hyvin. Painoa ei tullut kuin 5kg. Kohtu takana. Ihan terve olin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän