Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyydillä kulkeminen

Vierailija
10.07.2016 |

Mitä olette mieltä?

Jos harrasteporukassa mennään yhdessä toiselle paikkakunnalle, niin eikö silloin ole itsestäänselvää että matka maksetaan yhdessä?

Itselleni kävi just niin että kyydittävät ilmoittivat paluumatkalla että ei ole rahaa ja pitivät itsestäänselvyytenä, että minä kuskina kyyditsen ilmaiseksi. Ja hain ja palautin eri puolelle kaupunkia. Kun vielä miettivät seuraavaa reissua, en jostain syystä innostunut...

Eipä ole tätä sattunut taas pitkään aikaan, mutta tämmöisten kohdalla ei tule uutta reissua. Ajan mielummin itsekseni suoraan perille.

Jos joku kysyy, miksi ette sopineet etukäteen, niin tapasin kyseiset ihmiset ekan kerran.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aikamoisia moukkia ovat. Silloinhan tuo on ok jos jokainen ajaa vuorollaan.

Vierailija
2/12 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon pyysit hintaa?

Kannattaa sopia etukäteen että ihmiset varautuvat oikealla summalla.

Mulle kävi päin vastoin. Saimme kutsun juhannuksen viettoon. Kortittomana menimme junalla ja nappasin asemalta taksin. Isännät loukkaantuivat kun en ollut soittanut hakemaan. Kuulemma ihan järjetöntä matkustaa 30 kilometriä taksilla. Jauhoivat tästä kyllästymiseen asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisellä porukalla ei ole omia autoja, joten suunnittelivat uutta reissua - niin kenenköhän autolla..

Joo ajan mielummin yksin kun käytän ylimääräisen tunnin heidän ovelta hakemiseen ja palauttamiseen.

Ap

Vierailija
4/12 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoivat ihan itse paluumatkalla että ei ole rahaa maksaa kyytiä. En siis ollut edes vielä ehtinyt kysyä.

Yleensä on porukalla yhdessä maksettu kuluneet polttoaineet.

Ap

Vierailija
5/12 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viet heidät uudelleen, niin veloitat samalla myös tästä käynnistä. 

Vierailija
6/12 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoivat ihan itse paluumatkalla että ei ole rahaa maksaa kyytiä. En siis ollut edes vielä ehtinyt kysyä.

Yleensä on porukalla yhdessä maksettu kuluneet polttoaineet.

Ap

Saattoiko tuo tarkoittaa sitä, että aikoivat maksaa sen sinulle myöhemmin?

Vierailija
7/12 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kerran pyysi minua matkaseurakseen. Kyseessä oli siis täysin hänen matkansa, eikä minua erityisemmin kiinnostanut lähteä matkaan, mutta ajattelin lähteä kuitenkin hänen seuraukseen, että ei tarvitse yksin ajaa. Kaverini pyysi minulta bensarahaa paluumatkalla.

Vierailija
8/12 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu kysyy että voinko laittaa tilinumeron jos on rahat loppu tai kysyy miten voisi maksaa.

Kyseiset kyytiläiset olivat ilmoittauneet samaan harrastetapahtumaan ja olisivat muuten joutuneet menemään julkisilla. Tämä tiedoksi sille jolta oli bensarahaa kysytty.

Ap

Minusta moukkamaista toimintaa ja tää taksi ei enää kuskaa.

Vierailija
9/12 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään kuskaa enää! Nautit itse maksamastani autosta, muut menköön julkisilla sitten.

Jos joku vielä kehtaa kysyä kyytiä, ilmoitat matkan hinnan (enemmän kuin julkisilla) ja pyydät maksun etukäteen.

Vierailija
10/12 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit joutunut kuitenkin ne samat bensat maksamaan, vaikka olisit ajanut ilman tovereitakin. Nyt sulla oli seuraa. Mitä siis kitiset?

Vierailija
11/12 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit joutunut kuitenkin ne samat bensat maksamaan, vaikka olisit ajanut ilman tovereitakin. Nyt sulla oli seuraa. Mitä siis kitiset?

Huonoa seuraa, joka osoittautui myöhemmin vielä huonommaksi kun kävi ilmi, että ovat vielä moukkia. Maksaisitko itse, vai oletko näitä kyydinruinaajia itse?

Yksin matkustaessaan ap on varmasti paremmassa seurassa :-)

Vierailija
12/12 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin ympäri kaupunkia hakemassa muita kyytiläisiä eli kyllä heistä tuli ylimääräisiä kuluja. Tälle joka oli sitä mieltä että ei tullut kuluja.

Ja ylimääräinen tunti kului.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän