Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö kukaan? AMK-paikan vastaanottaminen...

Vierailija
10.07.2016 |

Olen päässyt sisään 3. hakutoiveeseeni ja olen 3. varasijalla toiseen toiveeseeni, sinne olisi ehkä siis mahdollisuudet vielä päästäkin. Tiedän että voin ottaa 3. paikan vastaan ja jäädä silti samalla odottamaan toista paikkaa, mutta olen päättänyt etten haluakkaan tuohon kolmanteen vaihtoehtoon, eli jos en pääse toiseen niin en ota mitään vastaan. Kysymys kuuluukin että jos nyt en ota paikkaa vastaan 15.7. mennessä niin menetänkö samalla mahdollisuuden päästä 2. toiveeseen varasijalta?? En löytänyt tietoa opintopolusta...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä valinta varasijoilta päättyy 1.8. mennessä (en ole 100% päivämäärä saattaa vaihdella kouluittain). Eli tuohon päivämäärään asti sut voidaan valita, jos osa jättää ottamasta vastaan. Ei tuo 3. toive vaikuta tuohon 2. paikan valintaan siis mitenkään (eli tietenkään et ota sellaista paikkaa vastaan mihin et tahdo mennä opiskelemaan.)

Vierailija
2/3 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle, 15.8. mennessä voidaan hyväksyä jossei kaikkia paikkoja täytetä sitä ennen.

Muuhun en osaa sanoa, olen miettinyt samaa. Kannattaa varmaan kontaktoida opetushallitukselle tai oppilaitokselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siis tiedän että varasijoilta otetaan 15.8. asti, mutta sitä juuri mietin että jos hylkään tuon kolmannen sijan paikan niin eihän se vaikuta noihin ylempiin. Pitänee huomenna ottaa yhteys tosiaan sinne hakutoimistoon että saa varmuuden. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän