Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniongelmainen luulee pääsevänsä taivaaseen

Vierailija
10.07.2016 |

Muutenkin olen hämmästellyt monien ihmisten haluttomuutta tulla mukaan joihinkin juttuihin esim joihinkin minun ja minun kavereitten tai minun veljen yms juttuihin. Pitääkö ihmiset meitä tyhminä vai jotenkin niin nuorina ja lapsellisina vai ovatko vain kiireisiä vai useampi noista syistä? Harmi kun Halme kuoli silloin 2010. Olisi kivaa jos Halme olis edelleen elossa. Halme oli minusta kiva. Ne hänen kirjat oli mielenkiintoisia ja kivoja ja niissä oli myös hassuja ja erikoisia mielipiteitä hänellä asioista ja minua huvitti todella paljon suuri osa niistä jutuista ja ajattelin lainata nyt toistamiseen KAIKKI Tony Halmeen kirjat kirjastosta kunhan olen ensin saanut nuo Irja Sallan kirjat luettua koko tuotannon loppuun asti. Halme oli mukava kundi. Niin hauska ja mukava mies ja suru kun hän kuoli. Vieläkin suren sitä kun Halme kuoli. :'( En tiedä pääsikö taivaaseen vai joutuiko helvettiin. Jumala sen yksin tietää. Jos pääsi taivaaseen, niin sitten kun minä sinne tulen niin siellä näen hänetkin sitten.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro Henna!

Vierailija
2/6 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mene enää montakaan vuotta että saat sydänkohtauksen ja selviää minne pääset ja ketä siellä on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisten taivas kuulostaa helvetiltä.

Vierailija
4/6 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin uimassa illalla ja se rauhoitti oloani paljon. Olin ihan ylilevoton ja minulla oli paha olla ja myös se joku uutinen kiukutti minua ja koin että on tehty suurta vääryyttä Afrikan nälkää nähneille lapsille. Se kiukutti minuaniin että käviu mielessä hankkia linnareissukin ja aloin haaveilla että linnassa luonani vierailisi eräs fysioterapeutti joka on myös joku personal trainer ja minulle suunniteltas liikuntaohjelmaa että laihtuisin siellä linnassa ja tulisin linnasta pois hoikempana ja se olis terveysloma mulle se linnassa lusiminen ja voi että kun olis hauskaa oikein kunnolla jutella sen ihmisen kanssa jonka kanssa muutoin en ehkä pääse juttelemaan ja joka on kiireinen niin linnassa kun hän luonani vierailisi työnsä puolesta niin sillon pääsis juttusillekin ja olis hauskaa. En ole ollut aiemmin linnassa ja toivottavasti en joudukaan mutta eihän sitä tiedä vaikka jossakin elämänvaiheessa sielläkin istun.

Vierailija
5/6 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee pääsevänsä taivaaseen, mutta todennäköisesti ei pääse. Sinne päästäkseen kun pitäisi oikeasti ottaa vastuu synneistään ja pyrkiä lopettamaan synnin tekeminen. Pelkkä luulo ei taida riittää. Eikä se, että uskottelee itselleen ja muille olevansa kristitty, vaikka ei sydämeltään ole.

Vierailija
6/6 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnassa en ole ollut koskaan lusimassa enkä usko sinne tuosta joutuvani. Jos joudunkin niin mitä olen linnasta kavereilta kuullut, niin ei sekään mikään semmoinen paikka ole mitä pelätä tarttis. Siellä on jopa hauskaa. Suomalainen vankila on kuin lepokoti tai hotelli. Siellä voi askarrella ja tehdä käsitöitä, voi auttaa keittiöhommissa tai siivouksessa jos haluaa, voi katsella telkkaria, voi osallistua ryhmiin, voi esim hoitaa kuntoaan ja koettaa pudottaa painoa ja siellä on mahdollisuus myös keskustella jonkun ammattilaisen kanssa kerran viikossa esim huolista ja murheista. Hauska paikkahan se olis :) Mikäpäs sitä siellä olis ollessa :) Ei mikään! Siellä saa myös ilmaisen ruuan monta kertaa päivässä ja siellä kyllä pidetään huolta siitä joka sinne joutuu, siellä tutustuu uusiin ihmisiin ja saa kavereita. Ihan olis hauskaa päästä hotelliin lepäämään siksi koska tinttasin kuonoon lasten kiduttajaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän