Vähän ärsyttää
Eli asiani koskee kutittamista. Tänään käytiin perheeni kanssa yhden mun kaverin luona, ja mulla on siis mies ja 7v tytär. No kun mä sitten juttelin kaverini kanssa ja mieheni oli myös samassa pöydässä. Ja siis minun lapsi ja kaverin mies oli olkkarissa. No, ei siinä mitään kunnes tyttäreni alkaa hysteerisesti nauramaan. Käännähdin katsomaan, ja kaverin mies pitää tyttöä tiukasti sylissään ja kutittaa lapsiraukkaa joka puolelta, ja kaiken lisäksi on vielä niin herkkä kutiamaan. En nössönä uskaltanut sanoa mitään. Kului taas vähän aikaa ja tyttö kikatti ja kiljui niin ettei meinannut saada henkeä. Katsoin tarkemmin ja näin että tämä kaverin mies oli riisunut tytön paidan ja kutitti häntä saunaöljyllä!! (Kun saunaöljyä hierotaan kehoon se kutittaa ihan älyttömästi) Silloin minulta paloi pinna. Huusin että mitä luulet tekeväsi, lopeta heti! Mies ei ottanut kuuleviin korviinsa ja alkoi rapsuttelemaan tytön vatsaa, josta kutiaa eniten. Kaveri huomasi tilanteen ja raahasi miehen saunaöljyineen ulos. Siitä sitten lähettiin kiireesti kotiin ja automatkalla kuulustelin tyttöä ja hän sanoi ettei meinannut saada henkeä. Mikä tota ihmistä vaivaa?! Onko normaalia?!
Kommentit (10)
Tytölle voi jäädä trauma tapahtuneesta. On tärkeä puhua asiasta tytön kanssa, jos hän haluaa.
Varovaisuutta tuon miehen kanssa tulevaisuudessa, jos vielä tapaatte. Tyttö vierellä, ei erillään, kun mies ei osaa käyttäytyä.
Outoa käytöstä mieheltä :(
Todella outoa käytöstä. Jopa sairasta.
Mitä outoa tässä oli? Ihan normaalia leikkiä....
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin?
Huonon provon. Et muuta.
Normaali mies kirjoitti:
Tämä siis ap.
Normaali mies kirjoitti:
Vai normaalia, että kesken leikin aletaan riisua vaatteita ja hierotaan kehoon kutittavia aineita?
Vierailija kirjoitti:
Normaali mies kirjoitti:
Vai normaalia, että kesken leikin aletaan riisua vaatteita ja hierotaan kehoon kutittavia aineita?
No ei. Mutta kun tuo tarinakin on vaan mielikuvitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali mies kirjoitti:
No ei. Mutta kun tuo tarinakin on vaan mielikuvitusta.
Totta tai ei, niin ei ole siltikään normaalin kuuloista toimintaa.
Mitä mä just luin?