Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla tervehdit puolituttua? Mä en koskaan tiedä pitäiskö kätellä, halata vai mitä

Vierailija
09.07.2016 |

Olen alkanut miettiä että mikähän tässä mahtaa olla etikettisääntö vai onko sellaista. Olen nuorehko nainen. Jos tapaan työn tai muissa merkeissä ihmistä, jonka olen tavannut useasti ennenkin, mutta emme kuitenkaan ole varsinaisesti kavereita, niin pitäisikö tavatessa kätellä, halata, vai vaan tervehtiä sanomalla moi tms. Onko törppöä olla ollenkaan vaikka kättelemättä? Miehiä ja itseä vanhempia tuntuu luontevammalta kätellä, mutta oman ikäisiä naisia tuntuu että "pitäisi" halata (johtuu ehkä siitä että asuin useamman vuoden Keski-Euroopassa jossa halaaminen kuului etikettiin). Miten te toimitte ja tuntuuko teistä koskaan kiusalliselta kun ei tiedä miten pitäisi toimia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lähimpiä halataan, ei ketään puolituttuja.

Vierailija
2/3 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon moi, kivaa nähdä ja hymyilen ja halaan jos toinen halaa mua tai kättelen jos toinen antaa kätensä. Jos toinen ei te mitään, en minäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halaile ketään. Inhoan koko halailua muutenkin, se on niin teennäistä ja typerän tuntuista. Vieraille sanotaan päivää, tutuille moi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi