Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia serbialaisista miehistä?

Vierailija
09.07.2016 |

Kertokaahan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tietää??

Vierailija
2/11 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serbian filmin se päähenkilö on ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. ekspressiivisiä, se viehättää, intohimo asioihin, mutta se voi myös etäännyttää. ne tulistuu mitä kummallisemmista asioista. ja ovat tietysti maskuliinisia ja omasta mielestään oikeassa aina

yksi entinen kollega,. tosi harmaa asperger hiiri on naimisissa serbin kanssa. täydentävät toisiaan :)

itse kävin kerran yksillä treffeillä työstä tutun serbin kans. se paasas omia salaliittoteorioitansa suu vaahdossa etten saanut suunvuoroa. niin että melkein suuttui. koko baari kuulu ja katsoi. oli suorastaan pelottavan hullua. häivyin

Vierailija
4/11 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeita ovat ja itsepäisiä.

Vierailija
5/11 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä.

Mustasukkaisia, hillittömiä, väkivaltaisia, sovinistisia.

Vierailija
6/11 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on naimisissa serbin kanssa. Aivan ihana mies. Todella ystävällinen, hauska, huomioonottava, myös meitä vaimonsa ystäviä kohtaan. Ei siis kuitenkaan mitenkään flirttaileva vaan sellanen rento. Tekee kotitöitä ja järjestää romanttisia ylläreitä. Joissain asioissa tosin vähän vanhollinen, tai enemmänkin hänen vanhempansa ja miehen pitää kuunneella monessa asiassa heitä.

Vierailija
7/11 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on naimisissa serbin kanssa. Aivan ihana mies. Todella ystävällinen, hauska, huomioonottava, myös meitä vaimonsa ystäviä kohtaan. Ei siis kuitenkaan mitenkään flirttaileva vaan sellanen rento. Tekee kotitöitä ja järjestää romanttisia ylläreitä. Joissain asioissa tosin vähän vanhollinen, tai enemmänkin hänen vanhempansa ja miehen pitää kuunneella monessa asiassa heitä.

Vierailija
8/11 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä lue Stockholm Noir -dekkareita, ettei käy mielikuvatasolla kuten minulle: nyt pyörii päässä vain jugo-mafia, serbigangsterit ja -sotarikolliset! Ottaisin itse mieluummin kroaatin ;)

Vierailija
9/11 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serbian filmin se päähenkilö on ihana.

Mä tykkäsin myös siitä ohjaajasta :-D

Vierailija
10/11 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset