Kokemuksia Konjac-sienestä
Kyseis sientä hehkutetaan mutta toimiiko se oikeasti? Paljonko se maksaa? Minkävärinen sieni olisi hyvä? Niitähän on erilaisia eri ihotyypeille.
Kommentit (17)
Laitat sienen mikroon, kunnes se on kuiva, rapsuttelet se silpuksi ja käärit sätkäkoneella ja poltat, mikä tässä oli se ongelma?
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Ei kannata näköjään kysellä kello 23 jälkeen :D
Itse kyl suosittelisin punakärpässientä, sen kun kuivaa ja laittaa sätkäkoneeseen normaalien presujen sekaan niin saa aikamoisen tripin, kokeiltu ja hyväksi havaittu.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Tää kiinnostaisi myös itseä, jos löytyisi ihan tästä ihonhoitoon tarkotusta sienestä kokemuksia! :)
Ihan kiva. Ostin omani eBaysta, merkki on Etude House. Maksoi alessa jotain pari-kolme euroa.
En käytä päivittäin, vaan silloin kun muistan.
Minun iholleni se toimii hyvin. Maksoi jotain 5 euroa, kaupassa oli vain tuo yksi laatu ja otin sen. Sienellä pesun jälkeen iho on ollut sileämpi ja vähemmän kiristävän kuiva. Perustunee aika paljon ihan vaan sen hellävaraiseen kuorintaan ja siihen, että sienellä pyörittely ei ainakaan minun ihoa kuivata niin kuin vesipesu(huuhtelu, muttei jätä myöskään semoista "kelmun tunnetta" kuin useimmat pesuaineet, joita ei tarvitse huuhdella. Mustapäät on vähentyneet hieman, iho on tasaisempi (huomaa etenkin meikkivoidetta levittäessä). Ei mikään mullistava, mutta kuitenkin selkeä ero entiseen.
Ihosta tulee ihanan silkkinen ja puhtaan oloinen. :D Up samalla :)
Minulla toimii sieni hyvin, iho on sileämpi, ei kuivata niin kuin muut kuorivat tuotteet. Meikkivoide levittyy tasaisemmin sileälle iholle :)
Toimii hyvin pintakuivalle iholle, kun ihosta ei irtoile kuivia liuskoja. Dermosilin sieni maksaa 4 euroa.
Käyttäjä2123 kirjoitti:
Ei kannata näköjään kysellä kello 23 jälkeen :D
Onneksi palstalle iski sensuuri yöksi.
Ei mitään vaikutusta. Ihan sama vaikka hankaisi naamaansa tiskirätillä.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla sohvalla makaa yksi.
No höh
Ei ole kokemusta kuin metsäsienistä ja jalkasienestä.