Montako lasta olet tehnyt ehkäistäksesi suomen vähäistä syntyvyyttä?
Minä en yhtäkää. Kolme lasta teimme koska halusimme kolme lasta.
Kommentit (22)
Olen jättänyt lapset tekemättä, koska mielestäni Suomessa (ja maailmassa) on jo nyt liikaa ihmisiä.
Ihmisestä on kaikkein eniten yhteiskunnalle rasitusta alaikäisenä (lapsilisät, vanhempainvapaat, köyhien lapsiperheiden tuet, kouluttaminen, ilmainen terveydenhuolto). Parempihan se on, että tänne otetaan maahanmuuttajia, jotka saadaan paljon nopeammin hyötykäyttöön. Se on taloudellisesti parempi kuin adoptoida kehitysmaista tänne lapsia ikään kuin korvaamaan suomalaista syntyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Olen jättänyt lapset tekemättä, koska mielestäni Suomessa (ja maailmassa) on jo nyt liikaa ihmisiä.
Suomessa ei todellakaan ole liikaa, maailmassa ehkä. Minä olen ihan muuten vaan synnyttänyt kolme kun lapset on hauskoja.
Olen jättänyt tekemättä ainakin 30 lasta ja näin torjunut maailman liikakansoitusongelmaa, joka uhkaa ympäristöä ja koko maapalloa.
Olen saanut yhden lapsen, koska siittiösolu hedelmöitti munasoluni.
0
lasta.
Koska olen se itsekäs lapseton elämästänautiskelija :).
Suomen syntyvyys on ihan linjassa Suomen taloustilanteen kanssa. Mitä järkeä on tehdä lapsia maan hallituksen mieliksi, perverssi ajatuskin!
Sipilän hallitushan tuo maahan lisää ruokittavia suita koko ajan. Ei niitä pysty elättämään jos suomalaisetkin pitää ruokkia. Vieraat ensin!
Suomalaiset eivät tätä maapalloa ylikansoita vaikka lapsia syntyisi 80000/vuosi. Ylikansoittaminen on täysin muiden valtioiden vastuulla, mm. Kiina, Intia, Somali, Pakistan, Nigeria, Brasilia jne jne.
Yhden olen tehnyt, mutta en siinä mitään Suomen väestöpolitiikkaa ajatellut.
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt, miksi näin on, että maailmassa on liikaa ihmisiä?
Olisiko syy ehkä sivistys- ja koulutustasossa, kulttuurisissa tekijöissä tai ehkä tietyissä uskonnoissa?
Olisiko syytä tehdä asialle jotakin? Minua ainakin huolettaa omien lasteni tulevaisuus maailmassa, joka hukkuu ylikansoitukseen.
Kehitysapuna pitäisi kehitysmaihin antaa vain ehkäisyvälineitä sen sijaan, että jaetaan toimeentuloa ilman vastiketta. Nyt nämä ylikansoitetut maat purkavat liikaväestönsä Eurooppaan ja muualle länsimaihin. Mikä on meidän tulevaisuutemme tässä kehityksessä, sitä on syytä miettiä. Ja rasistileimaa ihan turha jaella, olen jo immuuni sille.
10 tuli pyöräytettyä! Me miehen kanssa rakastetaan panna ilman ehkäisyä :D
Puolikkaan, koska hänellä on myös toisen maan kansalaisuus.
En toistaiseksi yhtään, mutta lupaan yrittää lapsen tekemistä heti kun löydän ja tai kohtaan naisen, jolla on samansuuntainen halu. - Ja vieläpä niin, että tuon halun ja toiveen hän haluaa jakaa ja toteuttaa minun kanssani.
Sauli Niinistöhän puhui lasten synnyttämisen puolesta suomessa jotta saadaan lisää kansalaisia. Jenni Haukio vaan ei vieläkään ole raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset eivät tätä maapalloa ylikansoita vaikka lapsia syntyisi 80000/vuosi. Ylikansoittaminen on täysin muiden valtioiden vastuulla, mm. Kiina, Intia, Somali, Pakistan, Nigeria, Brasilia jne jne.
Syntyvyys on suorassa suhteessa köyhyyteen ja sivistymättömyyteen. Kehitysmaat tappavat tämän meidän planeettamme ylikansoituksella ja laiton siirtolaisuus vie vaurauden sivistysmaistakin, Suomessa tämä alkaa näkyä jo leikkauksina lapsiperheiltä.
Miettikää ihmiset, mitä tämä rajat auki- meininki tarkoittaa!
Elämä ei ole pelkkää eksoottista ruokamatkaa ja värinää, jos sellaista haluaa, pitää matkustaa niihin maihin, joissa sitä on, ei tuoda sitä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistöhän puhui lasten synnyttämisen puolesta suomessa jotta saadaan lisää kansalaisia. Jenni Haukio vaan ei vieläkään ole raskaana.
Ensin pitää saada nykyisille kansalaisille toimeentulo, sitten voi alkaa suunnitella perheen perustamista. Vai onko se niin, että kun Valtio maksaa, se ei ole pois keneltäkään?
Vierailija kirjoitti:
Saulilla on jo lapsia edellisestä liitosta.
Somput pitävät huolen siitä, että väestönkasvu ei käänny laskuun.
0 lasta. Iltasanomissa on parhaillaan artikkeli siitä, että maailman väestö kasvaa liikaa.