Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut käyttävät mikrossa kupua?

Vierailija
08.07.2016 |

Se vain häiritsee.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua hinkata mikroa puhtaaksi joka päivä.

Vierailija
2/17 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella että minun mikrokupu sinua häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinkkaat sitten kupua?

Vierailija
4/17 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat pestä joka kerta kun lämmität ruokaa ne roiskeet seiniltä niin siitä vaan.

Vierailija
5/17 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska on varaa ostaa sellainen

Vierailija
6/17 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hinkkaat sitten kupua?

No voi HÖPSÖ! Sen kuvun voi huuhdella kätevästi käytön jälkeen tai sitten heittää vaan tiskikoneeseen.

Vierailija
7/17 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi maksalaatikko paukkuu niin paljon, että sitä on ilman kupua koko mikro täynnä

Vierailija
8/17 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin mikrokupu on naarmuinen ja saastainen. Yöks.

Vierailija
9/17 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä enää. Mulla on sellainen poikamiesmikro, jossa on myös kiertoilmauuni samassa, ja laitoin kerran pakastekarjalanpiirakoita  sinne 200 asteeseen muhimaan - kupu päällä tietenkin, tällainen hajamielinen huithapeli kun olen. Ihmettelin hetken päästä olohuoneeseen asti kantautuvaa erikoista hajua, ei ollutkaan se tuttu paistuvien karjalanpiirakoiden houkutteleva tuoksu. :)

Vierailija
10/17 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi laittaa mikron sisustaa tiskikoneeseen pestäväksi kun sinne on roiskunut hernekeittoa tms.

Kuvun voin.

Vierailija
11/17 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei lähes koskaan mikro sotkuunnu ja en käytä kupua. Käytän tosin mikroa aika vähän ja lähinnä keitot tarvitsevat kuvun

Vierailija
12/17 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvun voi panna pesukoneeseen. Koko mikron jynssääminen sisältä on vaikeampaa.

Minäkin käytän kupua siivoamisen helpottamiseksi. Käytän sitä myös siksi, että ruoka kypsyy/lämpenee tasaisemmin kuvun alla. Kun ruoka lämpenee, siitä haihtuva höyry jää ruoan pinnalle/viereen ja tehostaa lämmitysvaikutusta.

Koeta itse keittää kattilassa jotakin liedellä kannella ja ilman kantta. Kumpi kiehuukaan tehokkaammin? Niinpä.

Vierailija
13/17 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Niin, kumpaa tässä nyt kypsennetään kupua vai ruokaa

Vierailija
14/17 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaiva pyyhkäiseekö mikron puhtaaksi vai ottaako kuvun mikrosta, pesee, kuivaa ja laittaa takaisin. Sarjassamme "tärkeitä" keksintöjä.

Vierailija
15/17 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvun voi panna pesukoneeseen. Koko mikron jynssääminen sisältä on vaikeampaa.

Minäkin käytän kupua siivoamisen helpottamiseksi. Käytän sitä myös siksi, että ruoka kypsyy/lämpenee tasaisemmin kuvun alla. Kun ruoka lämpenee, siitä haihtuva höyry jää ruoan pinnalle/viereen ja tehostaa lämmitysvaikutusta.

Koeta itse keittää kattilassa jotakin liedellä kannella ja ilman kantta. Kumpi kiehuukaan tehokkaammin? Niinpä.

Liesi ja mikro ei kyllä ole vertailukelpoisia. Liesi lämmittää alhaalta ylös, joten kantta tarvitaan lämmön pitämiseen kattilan sisällä. Mikro lämmittää ruuan tasapuolisesti sisältä ulos.

Vierailija
16/17 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap lämmittää mikrossa, jos ei ole törmännyt siihen ilmiöön että ruoka "räjähtelee" mikrossa? Vai peseekö äitisi mikrosi jota käytät? Vai onko mikrosi saastainen ällötys? Vai tykkäätkö vaan aivan hemmetisti siivoamisesta ja puunaamisesta?

Vierailija
17/17 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vaiva pyyhkäiseekö mikron puhtaaksi vai ottaako kuvun mikrosta, pesee, kuivaa ja laittaa takaisin. Sarjassamme "tärkeitä" keksintöjä.

No ei todellakaan ole sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi