Mies vietti rentouttavaa saunailtaa keskiviikkona
Kummasti ihmettelin kun hänellä oli myöhemmin oikeastaan koko aika vihreä pallukka Facebookissa. Tuli sitten nukkumaan joskus kahden aikaan.
Aamulla katsoin ihan pokkana kännykkänsä, koska ajattelin että nyt on jotain menoosa, siellä oli viestitelty koko iltayö vanhan yhdenillan hoitonsa kanssa. Ei jäänyt millään lailla epäselväksi mitä mies tältä halusi. Oli niin upea ja ainutkertainen heidän edellinen sessio 8-vuotta sitten ettei mitään rajaa.
Mies oli menossa suoraa päätä kyläilemään tämän naisen luo kun vaan pääsisi. Kertoi myös minusta ja lapsistani tälle naiselle, kun tämä nainen kysyi että mitä vaimo tuohon sanoo. En kuulemma mitään koska ollaan eroamassa!!
Mulla kiehahti ihan totaalisesti, painelin miehen luokse ja huusin suoraa kurkkua niin etten ennen olekaan huutanut. Lähdin ovet paukkuen töihin ja käskin mennä panemaan sitä eukkoa jos kerran niin haluaa.
Tässä on nyt menty tähän saakka miehen osalta tosi matalaliitoa, yrittää laittaa kirjoittelunsa kännin piikkiin, eikä kuulemma aio enää juoda. Katuu ja pyytelee anteeksi. En tiedä mitä teen, on todella nöyryytetty ja pettynyt olo ja oon ihan helvetin vihainen. Miten ihmeessä tästä eteenpäin ja miten.
Kommentit (10)
Ootteko eroamassa, mitä mies siihen sanoi?
Vierailija kirjoitti:
Ootteko eroamassa, mitä mies siihen sanoi?
Sitä pohdin ankarasti, mitä järkeä tässä on jos ei ole luottoa ja mies tekee tällaista. Kovasti tuo tuossa katuu. Mutta silti. Maku on mennyt. Ap
Menit sit lukeen miehes viestit ja teit rikoksen.
Vierailija kirjoitti:
Menit sit lukeen miehes viestit ja teit rikoksen.
Mulle on ihan se ja sama oliko toi rikos tai ei jos mun selän takana vehdataan, ap
Taidatte nyt sitetn olla eroamassa. Sulle voimia eteenpäin, mutta et ole tainnu tuollaista kohtelua olla ansainnnut joten jssap
Hyi hemmetti mikä nilviäinen :( ukko siis.
Idiootti mies. Ja hyvä kun sait selville.
Olisiko pariterapia paikallaan? Luottamuksen kun kerran pettää, niin korjaamiseen saattaa mennä vuosia. Ehkä ei onnistu koskaan. Sun pitää kuunnella itseäsi ja miettiä mitä haluat. Lapset miehelle viikonlopuksi ja omaan rauhaasi rauhoittumaan.
Mun mielestä kenenkään viestejä ei lueta ilman lupaa. Jos epäilee toisen pettävän, niin saa sen fiksumminkin selville. T:4
Känni ei ole selitys.