Poikaystävä ei anna minkäänlaisia hellyyden osoituksia julkisilla paikoilla
Olen ollut poikaystäväni kanssa 7 kk ja asumme yhdessä. Koko yhdessäolomme aikana hän ei ole halunnut osoittaa mitään hellyyttä ihmisten ilmoilla. Ei halua edes kävellä käsikädessä tai pitää minusta kiinni julkisesti, vaan sekin on hänen mielestään ihan noloa. Olen monesti sanonut hänelle etten tunne itseäni halutuksi hänen kanssaan, kun ei hän edes suostu pitämään kädestä, mutta ei hän edes minun mieliksi halua kävellä minuuttiakaan käsikkäin kanssani.
Mies on aivan ihana ja hän kyllä koskettelee ja suutelee kotona ihan mielin määrin ja muutenkin olemme erittäin onnellisia yhdessä. Minusta kuitenkin tuntuu, että jotain jää puuttumaan jkun hän ei halua näyttää onneamme julkisesti.
Miten minä saisin hänet edes pitämään minua kädestä julkisesti? En nimittäin oikein koe itseäni enää halutuksi hänen seurassaan, kun hän ei halua osoittaa mitään hellyyttä minua kohtaan ihmisten ilmoilla.
Kommentit (20)
Mun poikaystävä puristelee perseestä ja tisseistä julkisella paikalla. Tehdäänkö vaihtarit?
Kulkevatko hänen vanhempansa julkisilla paikoilla käsi kädessä? Jos ei, mies ei todennäköisesti pidä käsi kädessä kulkemista luontevana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulle on niin tärkeää näyttää muille, että olette yhdessä? Pelkäätkö, että joku vie miehesi, kun hän ei tiedäkään miehen olevan sinun?
Narsistille on tärkeää, miltä näyttää muiden silmissä.
Esitä puolestani kiitos miehellesi. Julkisilla paikoilla toisiaan kähmivät ihmiset ovat kamalia.
Kädestäpitäminen tai halailu ei (onneksi) kuulu kaikilla kuvioihin.
Karmein oli pariskunta, joka suuteli bussissa toisiaan minun naamani edessä. Joudun edelleen käymään terapiassa heidän naamanäppylöidensä vuoksi.
Julkista lääppimistä on ällöttävää joutua katsomaan.
Älykäs poikaystävä sinulla.
On se vähän outoa jos ei edes kädestä voi pitää. Häpeää sinua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulle on niin tärkeää näyttää muille, että olette yhdessä? Pelkäätkö, että joku vie miehesi, kun hän ei tiedäkään miehen olevan sinun?
Kyllä mielestäni terveeseen parisuhteeseen kuuluu se, että näytetään omaa onnea muillekin. Eihän julkisessa pikku pusuttelussa tai käsikkäin kävelyssä pitäisi mitään pahaakaan olla?
Enkä pelkää, että joku veisi mieheni, kyllä minulla nyt edes sen verran luottamusta on. Mutta tekee vain pahaa nähdä kaikkien muiden parien hempeilevän ulkona, kun oma mies ei suostu tekemään samaa minun kanssani.
Hyvä. Miehesi on aikuinen, sinä taidat olla epätoivoinen teini yhä.
Mulla sama juttu! Ollaan kohta 5 vuotta oltu yhdessä eikä kertaakaan mies ole suostunut antamaan pientä pusua ohimennen tai pitämään kädestä. Muutenkin kun yhdessä mennään jossain niin mies viilettää pitkällä edessä eikä viitsi jäädä odottamaan minua. Mut tosissaan semmonen liiallinen lääppiminen ja nuoleskelu julkisella paikalla on noloa. Pieni hellyydenosoitus taas on mun mielestä vaan söpöä.
Ankeaahan tuo on, mutta
yhdessä 7 kk
asumme yhdessä
Aika kuumottavaa. Saattaa ilmaantua vielä muitakin ikäviä ylläreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mielestäni terveeseen parisuhteeseen kuuluu se, että näytetään omaa onnea muillekin. Eihän julkisessa pikku pusuttelussa tai käsikkäin kävelyssä pitäisi mitään pahaakaan olla?
Enkä pelkää, että joku veisi mieheni, kyllä minulla nyt edes sen verran luottamusta on. Mutta tekee vain pahaa nähdä kaikkien muiden parien hempeilevän ulkona, kun oma mies ei suostu tekemään samaa minun kanssani.
Minun mielestäni minun parisuhdeonneni ei kuulu muille millään tavalla. Ihan sama, mitä ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Kulkevatko hänen vanhempansa julkisilla paikoilla käsi kädessä? Jos ei, mies ei todennäköisesti pidä käsi kädessä kulkemista luontevana.
Kulkevat kyllä. En kuitenkaan tiedä miksi poikaystäväni ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Esitä puolestani kiitos miehellesi. Julkisilla paikoilla toisiaan kähmivät ihmiset ovat kamalia.
Kädestäpitäminen tai halailu ei (onneksi) kuulu kaikilla kuvioihin.
Karmein oli pariskunta, joka suuteli bussissa toisiaan minun naamani edessä. Joudun edelleen käymään terapiassa heidän naamanäppylöidensä vuoksi.
Ei kai pelkkä kädestä pitäminen ja halailu mitään kähmimistä sentään ole?
Kullähän minustakin ylenpalttinen imuttelu, kuivapaneminen ja kähmiminen menee överiksi, mutta jos ihan pienesti ohimennen suukottaa toista, halailee tai on käsikkäin, Ei siinä pitäisi mitään pahaa edes olla.
Joissain maissa tuommoista saa rapsut.
Ei ole mukava sivullisten katsella, kun kaupan kassajonossa äijä kähmii ja yrittää ujuttaa kättä liitingin alle. Vähät välittää muista asiakkaista tai nolona kiemurtelevasta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
On se vähän outoa jos ei edes kädestä voi pitää. Häpeää sinua?
Ei hän (ainakaan omien sanojensa mukaan, kysyin häneltä) häpeä minua, kyllä hän ihan innoissaan on esitellyt, kehunut minua ystävilleen ja läheisilleen.
Ylilaudan jonnien provot aina paljastuu noista yhdys sana vihreistä...on ne hvtin vaikeita, ihan rakettitiedettä, eiku siis raketi tiedetä.
Kai se sentään on facebookissa jakanut, että on parisuhteessa juuri sinun kanssa?! Ihan vaan vinkkinä, jos et ole ymmärtänyt tästäkin tehdän ongelmaa.
Ja seuraava vaihe on se, että lykitään kaupassa rinnakkain kärryjä, tukitaan kaikki käytävät, kun on niin tärkeää näyttää niitä tunteita...
Ryhtyisin kirkumaan, jos mies haluaisi kävellä käsikkäin. En ole ohjausta kaipaava taapero, osaan ihmisten ilmoilla kävellä ihan itse ilman, että muiden pitää nähdä, kenen seurassa liikun. Ja mies on joka tapauksessa noin 10 cm päässä minusta, ei päästä eksymään.
Eivät kaikki koe julkisia hellyydenosoituksia luontevaksi tai heillä ei ole tarvetta näyttää muille,kuinka rakastuneita ovat.Jos pitää valita ääripäistä,eli ei ollenkaan julkisia hellyydenosoituksia tai jatkuvaa nuoleskelua/lääppimistä/esileikkiä,kyllä se kokonaan ilman on miellyttävämpi vaihtoehto.Tiedän yhden keski-ikäisen parisukunnan,joka on aina julkisilla paikoilla kiinni toisissaan,käsi kädessä.Ei siinä mitään pahaa ole,mutta antaa kuvan että halutaan näyttää jotain muille.Olen myös ollut juhlissa,joissa vastarakastuneen parin suutelu ja kähmintä näytti niin kiihkeältä,että he voisivat hetkenä minä hyvänä heittää vaatteet pois.Erittäin vaivaannuttavaa kaikille muille läsnäolijoille.
Jos osapuolilla on kauhean erilaiset mielipiteet siitä,mikä kuuluu "normaaliin" parisuhteeseen,asiasta voi puhua ja tehdä kompromisseja tai erota ja etsiä kumppani,joka jakaa omat näkemykset.