Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö mistä vastasyntyneiden sydänviat usein johtuu

Vierailija
08.07.2016 |

liian vähästä äidin ravinnosta. Ravinnon jonka sikiö saa, se käyttää ensin aivojen kehitykseen.
Siksi kammoan näitä kuvia joissa tuleva äiti leuhkii pienellä vatsallaan

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pienikokoisen vauvan syntymä taitaa johtua useimmiten istukasta johtuvista vioista, raskausmyrkytyksestä jne. kuin äidin liian vähäisestä syömisestä. Surullista luettavaa tämä äitien syyttäminen. Itsekin pienikokoisen keskosen saaneena alkaa miettimään, että monikohan syyttelee selän takana, vaikka itse ei olisi voinut tehdä yhtään enempää vauvan puolesta.

Vierailija
22/24 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo aloitus, josta ei oikein voi päätellä, onko joku laihdutuksen vastustaja vai mistä on tempaissut tuollaiset väitteet.

Totta kai on selvää, että TODELLINEN aliravitsemus - josta ei länsimaisella laihduttajallakaan ole yleensä kyse - aiheuttaa paljon muutakin ikävää syntyvälle vauvalle. Suomalaisvauvojen synnynnäisiin sydänvikoihin on kuitenkin aivan muut syyt, jotka eivät varmasti aloittajaa kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli todella pieni vatsa raskausaikana,kiloja tuli 14.

Söin terveellistä ruokaa suositusten mukaan,en kärsinyt pahoinvoinneista tms kertaakaan.Lääkäri kertoi pienen vatsan johtuvan reilusti taaksepäin kallellaanpäin olevasta kohdusta.Lapsi syntyi lasketunajan tienoilla terveenä ja hyvänkokoisena.

Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää,mut sitähän ei kannata ottaa huomioon kun ihmisiä syyllistetään.

Vierailija
24/24 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epäilisin lasten sairauksien ja vammaisuuden ym. johtuvan enemmänkin äitien päihteiden ja lääkkeiden käytöstä, enkä liian vähästä ravinnosta. Ei kukaan pysty olemaan syömättä, jos ruokaa on tarjolla. Kehitysmaat vähän eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän