Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatanan tele finland!! En enää koskaan ota tota paskaoperaattoria!!!!!!

Vierailija
27.02.2006 |

Vaihdoin saunalahteen ja halusin numeron siirtyvän. Tein netistä saunikseen pyynnön, että siirtävät numeron. 27.2 oli tele finlandilta mennyt viesti saunikselle, että siirto hyväksytty. Silti numero siirtyi 2.2. Niinpä tele finland lähetti laskun koko helmikuulta, megapakettimaksun eli 36 euroa!!!!!!! Mulla oli liittymä auki helmikuussa 1,5 päivää, aika kallis päivämaksu!!!! Jossainhan se siellä sopimusehdoissa lukee, että koko kuun kuukausimaksu mutta että kehtaa tollasen megapaketin hinnan ottaa koko vitun kuulta!!!!!!! Soitin sinne 2 kertaa ja ei, mitään ei voi tehdä. Siitäs sait kun vaihdoit operaattoria! En enää koskaan erehdy noiden asiakkaaksi!!!!!!!!!! Että kyrpii niin maan perusteellisesti, muutenkin tekee tiukkaa opiskelijana! Ei kai se auta kun maksaa mutta en mä kyllä silti ymmärrä, että tollanen pakettimaksu luetaan kuukausimaksuksi!!!!#*!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmyydestä sakotetaan

Vierailija
2/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse myös irtisanoin asiakkuuteni kaikenmaailman möhläilyjen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

korpee edelleen todella perusteellisesti!

Vierailija
4/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta Telefinland oli ok jo 27.1? Eikö vika ole silloin Saunalahdessa?

Vierailija
5/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kans tammikuussa telefinlandin saunalahteen. laskutuksessa suurin ongelma!!

Vierailija
6/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KErran on ollut sitten muutaman tunnin käyttöhäiriö, että puhelinliittymä ei toiminut ollenkaan. Mutta muuten olen ollut tosi tyytyväinen. Laskut pieneni yli puolella.

Vierailija
7/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa Telefinlandin kanssa.

Etkö sinä juuri vaihtanut liittymäsi pois Telefinlandilta? Miksi olisit sinne yleensäkin menossa takaisin? En ymmärrä älytöntä operaattorin vaihtoa... Nytpä kalahti ap:n nilkkaan...

Vierailija
8/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tele finlandilta luvattiin noin vuosi sitten että saa ilmaista puheaikaa kun hommaa heille uusia asiakkaita. Muutama ystäväni ottikin liittymän tele finlandilta mutta minä en saanutkaan ilmaista puheaikaa yhtään. Toinen asia mikä minua nyppi suunnattomasti, oli kun yritti soittaa asiakaspalveluun niin sieltä vastattiin 20 min odottamisen jälkeen. Mielestäni liian pitkä odotusaika ja sitä tapahtui joka kerta kun sinne yritin soittaa. Tällä hetkellä minullakin on saunalahden liittymä ja todella tyytyväinen olen ollut.

Vierailija
9/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa hyvää ja halpaa!

Kaikki on aina neuvoteltavissa, kun vain osaa oikean tekniikan. Jos sä soitat sinne ja ruikutat isosta maksusta niin voit olla varma, ettei sulle mitään joustoja tule!

Vierailija
10/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuo siirtopäivät voivat siirtyä. Kun tilaa liittymää Saunalahdelta, siitä huomautetaan, että se toivottu siirtopäivä ei vältsisti pidä paikkansa.

Jos Saunalahti on alkanut veloittamaan liittymästään 27.1. eteenpäin, TeleFinland ei pitäisi sen jälkeen mitään veloittaa.

Vierailija
11/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kumpikaan operaattori ei toiminut väärin koska ilmoitus saunalahdelle meni 24.1. ja heillä on 10 päivää aikaa toimia eli 3.2. asti. Eivät kylläkään välittäneet toiveestani siirtopäivästä. Tele Finlandkaan ei tavallaan toiminut väärin koska saunalahti pyysi, että numero siirretään 2.2. Silti on mielestäni aivan perseesta velottaa megapaketin puhemaksu koko kuulta, lasku tuli puolessavälissä helmikuuta ja liittymä meni kiinni 2.2. Hain ton tele finlandin sopimuksen eikä siinä lue missään, että veloittavat irtisanottaessa koko kuukauden. Myöskään tele finlandin yleisissa ehdoissa kuluttajalle ei mainita siitä mitään. Missäköhän se sitten lukee? Eikö tuollaset asiat pitäisi ilmetä sopimuksesta? Siinä ei myöskään missään ole kohtaa, että toimitusehdot hyväksytty tms. Aion ilman muuta ottaa yhteyttä kuluttaja- asiamieheen. En ainakaan nimelläni ole hyväksynyt mitään tuollaista. Jossain kai se lukee mutta missä??

Vierailija
12/14 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirsin liittymäni saunalahdelta ks. operaattorille,samalla vaihtui liittymän haltija. olen nyt 3 kertaa soittanut muussa asiassa asiakaspalveluun ja liittymä on edelleen vanhan omistajan nimissä.Aina siellä luvataan että nyt omistussuhde vaihdetaan mutta EI! Surkeaa palvelu sanon minä, suhde tele finlandiin kestänyt vajaa kuukauden ja kaduttaa jo!

Kyllähän ne kovasti mainostaa kuinka hyvä asiakaspalvelu heillä on kun vastataan kuulemma alle 3 minuutin, mitä hyötyä jos palvelu on perseestä.

Vierailija
13/14 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!

Vierailija
14/14 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö nelisen vuotta nyt. Vaihdoin aikoinaan saunalahdesta, koska tf:lla oli tarjota parempi verkkoja ja useampia pakettivaihtoehtoja. Olin vuosien aikana saanut todellahyviä alennuksia kuukausipaketeista, pari puhelintakin on tullut maksettua laskun ohessa. Asiakaspalveluun en ole koskaan joutunu kauaa jonottamaan jos olen soittanut. Yleensä kyllä lähetän sähköpostia ja silloinkin vastataan suht nopeasti. Joskus kesäaikaan voi mennä pidempään.

Vaihdoin kustannussyistä tf:n mobiililaajakaistan saunalahdelle. Nyt toivon, etten olisi niin tehnyt. Rahallisesti säästö ei ole päätä huimaava, mutta nyt joudun kikkailla tilltailevan tikun ja pätkivän yhteyden kanssa.

Omaa tyhmyyttäsi oli kyseinen mokasi. Olisit irtisanonut liittymäsi ennen laskutuskauden alkua ja ollut siirron ajan ilman liittymää muutama päivä niin olisit välttynyt ongelmalta. Ja usein asenteesta riippuu se saako asiakaspalvelun kanssa neuvoteltua kuukausimaksua pienemmäksi. Jos olet huutamalla asiasi esittänyt niin en ihmettele, ettet ole alennusta saanut. Tiedän parikin ystävääni, jolle on käynyt lähes vastaava moka ja ovat saanet sovittua puhumalla pienemmän laskun.