Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän pitäisi lähteä huomenna reissuun ja kaikki mitä olen tehnyt tänään on

Vierailija
07.07.2016 |

pessyt 3 koneellista pyykkiä. Meitä on lisäkseni 2 lasta ja mies. En ole pakannut mitään. Mies on pakannut omaa vaatettaan jonkin verran. 6v on pakannut joitain leluja. 8v on pelannut koko päivän. Masentaa vain.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oikeasti jäädä kotiin. Pakko lähteä. Siksi ei huvita pakata. Perhana :(

ap

Vierailija
2/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei huvita lähteä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on pakko lähteä?

Pakkaa lasten kamat ja sano miehelle, että haluat jäädä kotiin, mikäli siis oikeasti haluat.

Vierailija
4/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksei huvita. Ollaan menossa ensin miehen sukulaisiin, niin siellä ei ole odotettavissa mitään mistä olisin kiinnostunut. Sitten mennään lomakohteeseen, joka kiinnostaa kyllä.

ap

Vierailija
5/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppilaan Ylä-Savoon, vai minne ap?

Vierailija
6/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jako on just myös tuo. Mies pakkaa omansa, minä omani ja lasten. Ja sitten se vielä alkaa selostaa mitä on pakannut ja kyselemään mielipiteitä...

Vierailija
7/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on pakko lähteä?

Pakkaa lasten kamat ja sano miehelle, että haluat jäädä kotiin, mikäli siis oikeasti haluat.

Ajattelin ajatella heitä... Viime vuonna menin vasta sinne lomakohteeseen. Ja ajattelin, että ois kivaa mennä yhdessä autolla eikä yksin junalla perässä kuten viime vuonna. Se yhteismatkaosuus oiskin, mutta se muu :/

ap

Vierailija
8/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ehkä masennusta?

Vierailija
9/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat nopsasti pakattua, kun vaatteet on puhtaana. Tee lapsille listat tarvittavista vaatteista ja käske pinota sohvalle. Pakkaa tavarat sohvalta kasseihin itse niin näet samalla onko kaikki tarvittava mukana.

Tsemppiä rutistukseen!

Vierailija
10/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Huomenna pitäisi lähteä enkä ole koko viikkona saanut mitään aikaan. Jaksanut kuin istua ja maata... En tiedä mikä on näin matalaksi mieleni vetänyt, onko se tämä kamala sää. Matalapaine saa joka paikan ainakin kolottamaan. Perhana, kun ei yhtään huvittaisi lähteä mihinkään. Ei vaan jaksa, voimat loppu. 😔

Vierailija
11/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt reippaasti pakkaamaan. Hapannaama!

Vierailija
12/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ei aina haluaisi olla se, joka ei ilahduta muita. Tämä on vienyt veronsa perheeltä jonkinverran muutenkin. Ikävä tilanne.

ap

Vierailija
13/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja et ilahdu mistään kuitenkaan

Vierailija
14/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei irtiotto arjesta piristäis sua?

Vierailija
15/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Ei aina haluaisi olla se, joka ei ilahduta muita. Tämä on vienyt veronsa perheeltä jonkinverran muutenkin. Ikävä tilanne.

ap

On :( toivottavasti perheesi jaksaa tukea sinua, ja saat apua tilanteeseen. Tsemppiä reissuun, toivottavasti siellä saat myös ilon hetkiä.

Vierailija
16/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hävettää kun ei kiinnosta. Saatan vetää kilarit, jos alan sitten pakata kun ei huvita. Se tuntuu niin vaikealta. Aina mun täytyy tehdä asioita, joista en tykkää!! Pelkään, että jos vetkutan niin mies suuttuu. Vetkutus siis estää sen, etten itse suutu. Koska olen jo vetkutellut, niin mun ei tarvitse enää suuttua, koska olen jo "antanut takaisin". Jonkinlaista piilovihaa kait :((

Sit pelkään että mies raivostuu mulle, ja kun sillä ois syynsäkin. Mä taas "en saa" raivostua siksi, että en tykkää pakata, koska se ois epänormaali reaktio. Kuuluis vain sanoa, että jään kotiin.

ap

Vierailija
17/17 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma ettei irtiotto arjesta piristäis sua?

Sitä ennen pitää pakata... Krhhh phhhhh... zzzzzz

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän