Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi ensi viikon säistä pitäisi olla tyytymätön?

Vierailija
07.07.2016 |

Välillä sataa, välillä paistaa ja lämpötilaennuste päivällä 15 ja 20 asteen välillä. Just paras lomasää mulle. Jaksaa touhuta. Kaupungissa ollessa ihan paras, kalalla ollella ihan paras, siivoukseen ihan paras..en minä edes tunne ketään, joka Suomessa jaksaisi rannoilla aikaansa viettää. Jotkut käy uimassa järvessä, itse en tykkää järviuinnista, vaikka hallissa uinkin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mammat sulavat sateessa. Sokeripitoisuus veressä on niin suuri.

Vierailija
2/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle. Kylmää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä mokasit. Ensi kesänä parempi onni.

Vierailija
4/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla satanut tiistaina, keskiviikkona ja tänään, ja paljon, tämän tästä ihan kaatamalla, ja huomenna sataa, lauantaina sataa, ensi viikolla ehkä maanantaina ei sada, kaikkina muina päivinä sataa. Kyllä se vituttaa kun kukat menee sateessa pilalle eikä niistä voi nauttia, kaikki puutarhahommat muutenkin kesken, monta viikkoa parasta kesää menee taas hukkaan kuten viime kesänäkin. Kesäkuu oli kylmä, ja muutama lämmin päivä, ja sitten alkoi sateet, lämpöasteita tällä viikolla ollut 11-12.

Onneksi en ole vielä kesälomalla, vasta elokuussa, silloin luultavasti taas kesän parhaat kelit.

Tälläkin hetkellä täällä sataa ihan kaatamalla.

Vierailija
5/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ilahduttaa,että ilmat on viilentyneet.Olen keittityössä ja helteellä on uuvuttavaa häärätä hellan ja uunin ääressä.Eikä kotia voi tuulettaa kunnolla,kun kissa karkaa.

Ihmiset nyt yleensäkin tykkäävät valittaa vähän joka asiasta,siksi säähän pitää olla tyytymätön,oli millainen sää tahansa :D

Vierailija
6/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että sataa! Villasukat ja villapaita on kaivettu kaapista ;)

Vierailija
7/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä viikolla satanut tiistaina, keskiviikkona ja tänään, ja paljon, tämän tästä ihan kaatamalla, ja huomenna sataa, lauantaina sataa, ensi viikolla ehkä maanantaina ei sada, kaikkina muina päivinä sataa. Kyllä se vituttaa kun kukat menee sateessa pilalle eikä niistä voi nauttia, kaikki puutarhahommat muutenkin kesken, monta viikkoa parasta kesää menee taas hukkaan kuten viime kesänäkin. Kesäkuu oli kylmä, ja muutama lämmin päivä, ja sitten alkoi sateet, lämpöasteita tällä viikolla ollut 11-12.

Onneksi en ole vielä kesälomalla, vasta elokuussa, silloin luultavasti taas kesän parhaat kelit.

Tälläkin hetkellä täällä sataa ihan kaatamalla.

Missä näin kurjasti :(

Meillä täällä on keskimääräistä seitsemän kertaa vähäisempi sademäärä kesäkuulla. Toukokuu oli jo lämmin, paahduttiin välillä kattilapihallamme.

Vierailija
8/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnä mokasit. Ensi kesänä parempi onni.

Niin juuri, myönnä!! Tämä on sinun mokasi!! Sinun!! Sinä sain tämän aikaan ja nyt myönnät sen mokasi!!

Kaikki on nyt ohi... Ah ja voi, tätä kurjuutta! Ja ensi kesänä ei ole onnea koska silloinkin kuitenkin sataa. Turha tehdä mitään, kaikki on turhaa. Koko loma on pilalla, nyt istutaan vain kädet ristissä sadetta kuuntelemassa. Mutta ei istuta mukavassa asenossa, pitäähän sitä kuitenkin itseään rangaista kun tuli tällainen kauhea moka!!

Voi tätä suomalaisuutta :D 

Vierailija
9/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ulkoillahan ei voi, ja säästä nauttia muuta kuin lomalla?

Vierailija
10/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä siivoussää. Enpä ollut tajunnutkaan mikä onni on kohdalle osumassa. Pitääkin oikein nautiskella imurin ja mopin varressa.

Vierailija
11/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytymätön, koska vihaan takkeja. Kaikkia takkeja, niiden pukemista, niiden kahisemista, niiden hiostavuutta, niiden kantamista, niiden näkemistä ja niiden haistamista. Vihaan takkeja enkä halua käyttää niitä heinäkuussa. Ja vihaan takkien nuhjuisia taskuja ja vihaan sitä ettei kesävaatteet näy niiden alta.

Vierailija
12/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään helteestä 25-35 astetta niin tarkenee rannalla ja kiva käydä paidatta lenkillä.

Vierailija
13/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kivaa kun välillä sataa ja on pilvistä. On mukavampaa olla sisällä kun ei ole niin sairaan kuumaa kuten helteellä on.

Vierailija
14/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse mattopyykille! True loskakelilover varmaan pesee mielellään räntäsateisessa heinäkuussa matot jääkylmässä matonpesupaikan vedessä.

Vierailija
15/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pääse mattopyykille! True loskakelilover varmaan pesee mielellään räntäsateisessa heinäkuussa matot jääkylmässä matonpesupaikan vedessä.

Tai vie pesulaan :)

Vierailija
16/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilaat meidän vesistöt matonpesuvesilläsi, vie matot pesulaan! Kalat kiittää ja luonto.

Vierailija
17/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan, että on aurinkoista, +25 astetta ja lempeä lounatuuli. Koko muun vuoden saa hytistä ja palella, kyllä edes muutamana viikkona vuodessa pitää saada nauttia lämmöstä. Missä se saakelin ilmastonmuutos on, joka lupasi tänne trooppisia kesiä?

Vierailija
18/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tää nyt aika masentavaa, kun ulos mennessä tuntuu siltä kuin syksy olisi saapunut. 

Vierailija
19/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan, että on aurinkoista, +25 astetta ja lempeä lounatuuli. Koko muun vuoden saa hytistä ja palella, kyllä edes muutamana viikkona vuodessa pitää saada nauttia lämmöstä. Missä se saakelin ilmastonmuutos on, joka lupasi tänne trooppisia kesiä?

No se ilmastomuutos meni niin, että talvet ja kesät sataa vettä.

ja talvellakin on vain harmaata ja ankeaa ilman lunta.

Vierailija
20/31 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas auringosta herkästi ihottumaa saavana nauttii takkikeleistä. Olen ehdottomasti talvi-ihminen. Ulkoilua tulee kyllä, kun ajan töihin joka päivä pyörällä, tosin se on vain 10 min. Salille on reilu 5 km, sen pyöräilen myös monta kertaa viikossa Työmatkalla olisi tietty kiva, ettei sataisi, mutta ei sekään paljon haittaa, kun on kunnon sadevaatteet. Ap:lla on tekstiilipesuri, jolla voi pestä mattoja. Mutta jos sattuu hellepäiviä lomalle, ne menee kyllä ehdottomasti matonpesussa. Taloyhtiössämme on "virallinen" matonpesupaikkakin, eli ei tartte rannalle lähteä, jos ei halua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan