Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitön liitto

Undon
07.07.2016 |

Olen nuori nainen 24v mieheni 28v. Olemme olleet naimisissa yli vuoden ja tämän vuoden aikana mieheni halut ovat lähteneet kokonaan. Hänen halunsa oli joskus alkuaikoinaan kovat, mutta nykyään olemattomat. Olen yrittänyt kaikin tavoin, puhumalla, vonkaamalla, strippaamalla, hieromalla ja vaikka millä jotta meillä olisi seksiä edes kuukausittain, hänen mielestään nainen ei voi haluta näin paljoa ja mielestään olen vain ylihalukas. toisinsanoen hänen mielestään seksiä ei tavitsekkaan olla. Jos joskus harrastamme seksiä hän ei tule sisääni, yleensä hän tulee itseään tyydyttämällä, kun minä katson. Ymmärrätte varmasti, että tämä on heikentänyt itseluottamustani aika paljon... kropassani ei pitäisi olla mitään vikaa, olen pienikokoinen isoilla rinnoilla (53kg 65DD) Olen aina ollut tyytyväinen kroppaani, mut nykyään en :( teen töikseni Personal Trainerin hommia, eli siis olen oikeastikkin timmi. vaikka mieheni kehuukin mua kauniiksi se ei oikein enää auta, miten voin olla kaunis vaikkei hän halua minua? olen koittanut kaikkia keinoja jotta meillä olisi seksiä, ikuinen vonkaaminen ja ainainen aloitteiden tekeminen on suorastaan alentavaa. muilta miehiltä saan haluavia katseita ja somen kautta suorempiakin ehdotuksia. Rakastan miestäni, mutta en halua tilanteen jatkuvan kauaa enää näin, tiedän et sitte ku on lapsia ja asuntolainaa seksiä tuskin on enää ollenkaan mut nyt ei pitäis olla mitään estettä. Mitä mä voin tehdä? ystäväni sanovat leikillä, et olen tuomittu syrjähyppyihin ja itsetyydytykseen. en halua uska sitä, sillä miestäni parempaa miestä ei yksinkertaisesti ole. olen epätoivoinen ja valmis koittamaan mitä tahansa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On onpas tänään monta pihtausaloitusta. Eihän noissa ole muita vaihtoehtoja kuin kestää tilanne tai erota. Aika ihme on jos mies yhtäkkiä syttyy mahdottomasti. Toki haluttomilla miehillä voi testosteronitaso olla huono.

Mutta sääliksi käy, kun kiihkeä nainen menee hukkaan tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
2/8 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä pitäisi oikeasti naida kuin kani joka päivä monta kertaa tai jos edes joka toinen päivä.

Joko istuu kaiken päivää koneella tumputtamassa, testotasot on alhaalla tai sitten on jotain muuta pahasti vialla. Kehota lääkäriin jos ei auta kannattaa oikeasti harkita eroa koska jos halut on noin eri tasolla niin luultavasti ero vaan kasvaa kun ikää tulee ja ennen kuin olet 30 on jo vähintään muutama vieraissakäynti reissu takana eikä sekään kai hyvä vaihtoehto ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan, mutta " airot " ovat toiseen suuntaan.

Olen 51 v mies, naiseni on 55v.

Meillä myös on lähes " seksitön " suhde. Hänen ulkonäön perusteellä, luulisi hänen olevan " tosi " villikissa, mutta ei ole kissaa karvoihin katsominen.

Minulla on haluja ja voisin rakastella useamman kerran päivässä, mutta hän ei ole kiinnostunut seksitä.

Keskusteltu on asiasta ja hän voisi elää loppuelämänsä ihan ilman seksiä, minä en.

Jo miehisen hyvinvoinninkin vuoksi, pitäisi pystyä rakastella 2-3 kertaa viikossa, sanoi lääkäri minulle, että vaimolle terveisiä. Ei auta itku markkinoilla.

Haaveissani rakastelen intohimoisesti tuota naapurin tosi upeaa naista.

Milloinkahan Rikon Rajan ja kurkista aidan toiselle puolelle ?

Olen vaan niin saakelin uskollinen hänelle, että en pysty sellaiseen.

Raskastahan tämä tälläinen elämä on.

4/8 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden pelko tuli mieleen.

Vierailija
5/8 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähes identtinen tilanne  (myös ikä ja ammatti) mutta nainen lopetti kaiken haluamisen täysin seinään. Mikään ei auta.

Vierailija
6/8 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä ehkä 2 kertaa vuodessa. En saa millään orkkua vaikka seisoo heti ja hyvin, siksi seksi on mennyt siihen että sormetan vaimoa. Teen itse aloitteen, koska pimppi nyt vaan kiinnostaa. Naisen kiinnostus on ehkä vähän ymmärrettävästi mennyt. Lisäksi ikää alkaa molemmilla olemaan, joten vaimon kiinnostus on pudonnut siksikin. Tyydytän itseni aina kun olen yksi kotona, vaimo ei ilmeisesti koe tarvitsevansa sellaista tai sitten ei kehtaa sanoa. Liitossamme on paljon hellyyttä ja hyvyyttä. Haaveilen joskus vieraista naisista, mutta en usko että kovin helposti pettäisin.

Vierailija
7/8 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lopettaisit painostamisen ja jatkuvien alotteiden teon. Annan hänenkin haluille aikaa herätä. Kiinnitä huomio suhteen muihin osa-alueisiin. Usein haluttomuuden syy on siellä muualla. Ja kannattaa myös yrittää vaikuttaa miehen elämänlaatuun. Tue hänen liikuntaharrastuksiaan ja yrittäkää yhdessä vähentää stressin aiheita elämästänne.

Vierailija
8/8 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos lopettaisit painostamisen ja jatkuvien alotteiden teon. Annan hänenkin haluille aikaa herätä. Kiinnitä huomio suhteen muihin osa-alueisiin. Usein haluttomuuden syy on siellä muualla. Ja kannattaa myös yrittää vaikuttaa miehen elämänlaatuun. Tue hänen liikuntaharrastuksiaan ja yrittäkää yhdessä vähentää stressin aiheita elämästänne.

Totta! AP:n mies voi olla niitä metsästäjiä, jotka haluavat itse useimmiten olla aloitteen tekijänä.

Leiki välillä vaikeasti tavoiteltavaa, kajahtanutta, pelastettavaa prinsessaa...Pukeudu seksikkäästi, mene hänen eteensä ja näytä hänelle kieltä, sen sijaan, että vonkaisit seksiä tai selittäisit mitenkään "outoa" käytöstäsi. Jos mikään ei todella auta, niin ehdota pariterapiaan menemistä. Mutta niin, että mies ei tunne painostetuksi itseään tai syylliseksi.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän