Mieheltä tippui viimeinenkin ruuvi päästä tänään
Meni sitten ja laukoi tosissaan, että surkeeta, kun nykyaikana yritetään olla niin tasa-arvoisia ja naiset vaatii miehiä tekemään yhtä paljon kotitöitä, vaikka naisten pitäisi tehdä enemmän (selvennykseksi, että olemme juuri nyt yhdessä 3 pienen lapsen kanssa kotona ja hoidan lähes kaiken, ja vaadin tänään miestä siivoamaan lasten jälkiä, jonka jälkeen sängyssä lojuen tuon totesi)
Ihan hyvin sanottu feministille melkein 10 vuoden yhdessäolon jälkeen.
Kommentit (15)
Mies tuo leivän teidän perheeseen, joten sinä teet mukisematta kaikki kotityöt etkä levitä persettä sohvalla.
Perusteliko miksi naisten pitäisi tehdä enemmän?
Auts. Vituttais olla nalkissa tuollaiseen mieheen. Ylipäätään nalkissa keneenkään mieheen ja perhearkeen, koska naiselle ne kaikki kastuu kuitenkin. Toki sulle se on liian myöhäistä jo.
En osaa auttaa. Vituttaa minuakin tuo miehesi kommentti, hyi.
Minä sanoin muijalle, että meneppä sinä näin tasa-arvon aikana töihin niin minä jään kotiin hoitamaan lapsia. Ei ole tämän jälkeen paljon pyytänyt kotitöihin osallistumaan. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Mies tuo leivän teidän perheeseen, joten sinä teet mukisematta kaikki kotityöt etkä levitä persettä sohvalla.
Väärin. Mies ei ole työkykyinen tällä hetkellä.
Tietysti jos mä olen kotona, teen suurimman osan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Auts. Vituttais olla nalkissa tuollaiseen mieheen. Ylipäätään nalkissa keneenkään mieheen ja perhearkeen, koska naiselle ne kaikki kastuu kuitenkin. Toki sulle se on liian myöhäistä jo.
En osaa auttaa. Vituttaa minuakin tuo miehesi kommentti, hyi.
Tarkoitin, että naisille kaatuu vastuu kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat että AP ei käy töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Mies ei ole työkykyinen tällä hetkellä.
Tietysti jos mä olen kotona, teen suurimman osan.
Ap
Mikä saatanan luuseri. Itse levittää persettä kotona ja sitten on sitä mieltä, että ihan perinteisesti naisten pitää tehdä enemmän kotitöitä oli tilanne mikä tahansa? Ei kuitenkaan sitä ottanut huomioon, että silloin myös miehen pitäisi tehdä töitä jotka tuo taloon rahaa. Pokkaa on näköjään liikaakin, tai älyn puutetta.
Olisko nää jutut ihan hyvä käydä siellä tapaamisvaiheessa läpi ettei tule sitten mitään yllätyksiä, häh?
Vierailija kirjoitti:
Perusteliko miksi naisten pitäisi tehdä enemmän?
Ei sieltä suusta ton lauseen jälkeen mitään järkevää tullut. Kysyin, johtuuko se siitä, että miehillä on uloke haarovälissä, joka estää jotenkin tekemästä kotitöitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisko nää jutut ihan hyvä käydä siellä tapaamisvaiheessa läpi ettei tule sitten mitään yllätyksiä, häh?
Valitettavasti ennen hän siivosi ja osallistui, osittain masennus on vaikuttanut jaksamiseen, mutta toi mielipide oli täysin yllätys.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ennen hän siivosi ja osallistui, osittain masennus on vaikuttanut jaksamiseen, mutta toi mielipide oli täysin yllätys.
Ap
Kysyitkö muuten miksi hän on sitä mieltä, että naisten pitää tehdä enemmän?
Mikä feministi sinä olet, kun olet sovinistin kanssa mennyt naimisiin ja alkanut pelkäksi kodinhoitajaksi?
Joo, ei mitään itsesuojeluvaistoa.