Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin hakevalle lapsi Etelä-Afrikasta?

Dayo
06.07.2016 |

Otsikko kertoo. Eli onko vuonna 2016 mahdollista?
Olen yksin elävä 28-vuotias nainen Kymenlaakson alueelta. Onko täälläpäin mitään mahdollisuuksia sinkun adoptoida E-Afrikasta?
Alle 4-vuotiaan olisin valmis vastaanottamaan ja erityistarpeina voisin ajatella alentunutta näkökykyä, astmaa, ym. allergioita, lievää kehitysviivästymää...
Onko muita maita, joista voisi sinkku saada adoptoitua? Kaikki joilla tietoa, tai kokemusta, vastailkaa?
Mikä olisi paras yhteistyökumppani? Olen ajatellut Interpediaa, koska kuulin, että Helsingin kaupunki on ajamassa itseään alas adoption tarjoajana...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä sieltä Interpediasta ja tutustua paikallisiin adoptioäiteihin. Ja kaikkihan alkaa neuvonnasta joten sinne jonoon ihan ekana. Tilanteet elävät.

Vierailija
2/8 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis Interpedia on palvelunantajista paras. Meillä toinen sen kautta, toinen Pelan. Ja Pela... Hmm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän täällä tutustutaan paikallisiin Ado-äiteihin? Pieni paikkakunta...

Kiitos vastauksista, lisää kaipaisin... :)

-Ap

Vierailija
4/8 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin venäläisen lapsen.

Vierailija
5/8 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso adoptioperheet.fi ja lähin paikallispiiri. Sieltä voit alkaa kysellä ja tutustua. Odottajiin suhtaudutaan kyllä hyvin. Katsoin että Interpedia priorisoi pariskunnat Etelä-Afrikan kohdalla. Esim Bulgariassa ei. Omani ovat jo teinejä, joten en valitettavasti tiedä nykytilannetta enää.

Vierailija
6/8 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin venäläisen lapsen.

Venjältä ei enää tulee lapsia Suomeen.

Vierailija
7/8 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anneta lapsia kuin oikeisiin perheisiin. Muuten mautonta shoppailla lasta jostain tietystä maasta, herää kysymys että miksi? Kyllä afrikkalainenkin lapsi on oikea lapsi eikä mikään trendijuttu, häpeäisit

Vierailija
8/8 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7lle:

Koska ei ole miestä, enkä ala mitään siittäjää hakemaan!

Eikä suomessa adoptoida yksinäiselle kotimaista lasta...

SIKSI, enkä häpeä yhtään!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän