Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi on oikeasti aika hölmöä puuhaa

Vierailija
06.07.2016 |

Ja ennen kuin kukaan ehtii kommentoida, niin on mulla ollut paljonkin tajunnanräjäyttävää seksiä elämässäni. Olen kokeillut kaikenlaista ja saanut siitä nautintoa, ja antanut sitä myös eteenpäin.

MUTTA. On se silti hullua touhua. Naurettavan näköistä ja kuuloista, ja ihmiset taantuvat alkukantaiselle tasolle. Yleisesti voisi myös todeta, että seksistä seuraa aika paljon pahaa (pettämistä, riitoja, puhumattakaan yhteiskunnan paineista).

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän arvostaa sitä lyhyen hetken nautintoa ja enemmän ihan vain onnellista perusarkea. Hyvä keskustelu sylikkäin on tuhat kertaa parempaa kuin upeakin seksisessio.

Miehen onneksi saan kuitenkin tosiaan iloakin seksistä, vaikka tällaisia mietin. Voisin itse helposti elää ilman, mutta parisuhteen kannalta kivempaa kun sitä kuitenkin on.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen naisen mielipide. Minusta näyttää että kun jotkut sanovat seksin olevan naurettavan näköistä he oikeasti tarkoittavat miehen vartaloa ja liikkeitä ja sillä tavalla se seksin nolous ja 'rumuus' ulkoistetaan miehille. Olisi siis mukava jotenkin ajatella seksiä vain hienostuneena objektina paistatteluna.

Vierailija
2/3 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen naisen mielipide. Minusta näyttää että kun jotkut sanovat seksin olevan naurettavan näköistä he oikeasti tarkoittavat miehen vartaloa ja liikkeitä ja sillä tavalla se seksin nolous ja 'rumuus' ulkoistetaan miehille. Olisi siis mukava jotenkin ajatella seksiä vain hienostuneena objektina paistatteluna.

Väärin meni. Kyllä siinä molemmat näyttävät ihan tasa-arvoisen naurettavilta. Eikä nuo "harrastusvälineetkään" ole mitenkään erityisen hehkeitä, jos niitä liian pitkään katselee. Sukupuolesta riippumatta.

-N-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ajattelen vähän samaa. Ja että ei kyllä jaksais sitä taas. Mutta niin sitä sitten aina innostuu;-) Kerran nuorena kuvattiin seksiä ja oltiin ihan järkyttyneitä että miten koomisen näköistäXP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi