Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin lähteä syksyllä matkalle, mutta ei ole ketään kenen kanssa lähteä :(

Vierailija
06.07.2016 |

Nyt olis tulossa rahallisesti ja ajallisest syksyllä loistava sauma lähteä reissuun, en tiedä milloin tulee seuraava mahdollisuus..

Arvatkaa harmittaako kun ei ole yksinkertaisesti ketään kenen kanssa lähtisi. Äh! :( ihan yksinkään en viitsisi lähteä..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin lähdet yksin. Saat mennä, minne haluat ja tehdä mitä haluat ja jopa syödä, mitä haluat.

Kukaan ei nitise, narise tai valita liian pieniä kenkiä.

Vierailija
2/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ihmeessä yksin! Vaikka pakko ei ole, matkustelen säännöllisesti yjsin. Se on kivaa. Voi olla itsekseen ja tehdä mitä tykkää tai jos haluaa, löytyy seuraa kyllä aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Mikään ei ole parempaa kuin yksin matkustaminen. Tutustut uusiin ihmisiin aivan eri lailla, kuin jos matkustaisit jonkun kaverisi kanssa. Lisäksi voit tehdä vapaasti mitä haluat. Menoksi vaan! :)

Vierailija
4/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin lähteä talvella sellaselle pidemmälle lomalle, esim. 2 kk, mutta ei matkaseuraa myöskään ja yksin lähteminen pelottaa 😳 .

Vierailija
5/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on ihan paras matkustaa.

Vierailija
6/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla! En halua en tiedä ei ei :( pelkään vaa että oisin ihan surullinen ja hukassa koko ajan.

Vierailija
7/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset yksin? Mä oon paraikaa Venetsiassa yksinäni. Ihan parasta tää vapaus!

Vierailija
8/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde jollekin ryhmämatkalle, niin et ole yksin.

Vierailija
9/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla! En halua en tiedä ei ei :( pelkään vaa että oisin ihan surullinen ja hukassa koko ajan.

Menetät paljon. Tää on paras tapa matkustaa. Olla täysin vapaa ja tehdä ihan mitä huvittaa. Kukaan ei tunne, et oo riippuvainen etkä vastuussa kenestäkään.

Vierailija
10/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en matkusta kuin nimenomaan yksin. Huvinsa kullakin.

Vierailija
11/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisitko mt-ongelmista kärsivät työttömän lassukan mukaasi?

Vierailija
12/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset lähde yksin?

Se on paras tapa matkustaa.

Ja tutustuu uusiin ihmisiin helpommin.

Mä reissaan yksin, jos vaan mahdollista.

Vierailija
13/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on kiva nainen voisin lähteä sun kanssa?

T.paskassa suhteessa M40v

Vierailija
14/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh en tiedä, en oo muutenkaan semmonen ihminen että nauttisin yksin olemisesta kummemmin. Jos oon yksin, ahdistun ja tulee ihan säälittävä olo.

Kai se yksin reissaaminen toisaalta avais silmiä ja oppisin itsestäni uutta..

Ap

Vierailija
15/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos, isi ei tykkäis.

T. 18v ap 😂

Vierailija
16/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nämä "yksin on ihan parasta" -huutelut ovat ihan älyttömiä, jos te ette tiedä, mikä ihmisen tilanne on. Ehkä ap on muutenkin koko ajan yksin. Miten te ette osaa yhtään asettua toisen ihmisen asemaan?

Vierailija
17/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos, isi ei tykkäis.

T. 18v ap 😂

Entä mun? Ei kerrota isilles mitään. :) Olet iso tyttö jo. m34

Vierailija
18/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nämä "yksin on ihan parasta" -huutelut ovat ihan älyttömiä, jos te ette tiedä, mikä ihmisen tilanne on. Ehkä ap on muutenkin koko ajan yksin. Miten te ette osaa yhtään asettua toisen ihmisen asemaan?

Niimpä. Kirjoitin äsken, etten nauti yksin olemisesta. En tiedä saiko viestistäni kuvan että olen aina kavereiden kanssa ja ahdistun heti kun joudunkin olemaan yksin, mutta mähän olen aina yksin, tosi harvoin on seuraa.

Mulla on 3 vaihtoehtoa, joiden kanssa haluaisin matkustaa, mutta kahdella heistä on paljon rahareikiä syksylle ja yksi jatkaa opiskeluja joten ei voi ajankohdan takia lähteä. Eipä ole muita vaihtoehtoja...

Eli tosiaan, jos kerran matkalle lähden, olis hienoa että siellä olis myös seuraa. Yksin vietän aikaa tarpeeksi - käyn shoppailemassa, syömässä ja muuta. Yksin.

Ap

Vierailija
19/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin yksin matkustaessa jopa siitä ajoittaisesta yksinäisyyden tunteesta, kun sen kanssa oppii olemaan niin se on älyttömän vapauttavaa. Se mikä ennen on ollut pelottavaa ja ikävää muuttuu siedätyksen jälkeen vapaudeksi.

Sitäpaitsi viimeksi porukalla reissussa ollessa tunsin itseni ajoittain yksinäiseksi myös, ei se katso aikaa, seuraa tai paikkaa. Huomasin että sieltä yksinäisyyden keskeltä välähteli vain kaksi henkilöä joiden kanssa olisin sen kokemuksen halunnut olla jakamassa, tajusin että ilman heitä olo on jokatapauksessa ajoittain yksinäinen, yksin jopa vähemmän.

Ja jos katsot New Yorkin metrossa ympärillesi niin huomaat että ei maailmassa muutkaan kaverin kanssa koko elämää vietä, jos siksi murehdit että joku huomaa että olet yksin.

Vierailija
20/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh en tiedä, en oo muutenkaan semmonen ihminen että nauttisin yksin olemisesta kummemmin. Jos oon yksin, ahdistun ja tulee ihan säälittävä olo.

Kai se yksin reissaaminen toisaalta avais silmiä ja oppisin itsestäni uutta..

Ap

Lähde reissuun yksin mutta sovi jo etukäteen yöpymiset,  kohde-esittelyt yms bewelcome, couchsurfing ja/tai hospitalityclubin kautta. Ei tarvitse olla yksin paikan päällä.

Itse matkustan kaikkein mieluiten yksin.