Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

masturbointi synnytyksen jälkeen

Vierailija
27.02.2006 |

Usein on puhetta siitä, kuinka pian synnytyksen jälkeen on harrastanut seksiä. Entäs masturbointi? Jos emätin on vielä liian arka yhdyntään, niin entäs orgasmin tuottamiseen pelkän klitan hyväilyllä?

Eli käsin, suulla tms. Kuinka pian olet saanut ekan orgasmisi synnytyksen jälkeen ja miten?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vastikään saanut tietää olevani raskaana ja mietityttää tuo asia. Saan orgasmin yleensä joka päivä, joko miehen kanssa tai yksin. Mietityttää vaan, kuinka kauan synnytyksen jälkeen täytyy olla ilman...

Vierailija
2/6 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan orkun unissani, kun olin juuri kotiutunut sairaalasta (2 vrk synnytyksestä)... aika jännä olo, kun heräsin. :)

Masturboin varmaan vasta kuukauden kuluttua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
4/6 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä olen ollut heti, kun siltä tuntuu, eli noin 2 viikon kuluttua synnytyksestä.

Vierailija
5/6 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä synnytyksen jälkeen olen sormin hellästi hieronut klitorisorgasmeja. Tuntuu että se auttaa paikkoja palautumaan ja helpottaa kipuja.
Emättimeen en ole työntänyt mitään ekan viikon aikana. Olen synnyttänyt neljästi ja ekan synnytyksen jälkeen paikat oli niin tunnottomat että pelkäsin etten enää ikinä saa orgasmeja. Tunto palasi kuitenkin klitorikseen parissa viikossa.
Yhdynnät aina aloitettu alle kaksi viikkoa synnytyksestä kun pimppi on taas kivuton.
-kolmekymppinen nainen

Vierailija
6/6 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko ensimmäistä lastasi,? huomaat sen sitten voi viedä kuukaudenkin tai vain pari viikkoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän