Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Umpiportaat?

27.02.2006 |

Meille tulee portaat yläkertaan niin että kummallakin puolella seinä (toisella takkahuoneen seinä, toisella puolella osaksi portaiden alla on vessa). Ja olen yrittänyt " metsästää" porrasvalmistajia joiden mallistossa olisi umpiportaita eli seiniin kiinni tulevia ja portaat umpinaiset, mutta huonolla menestyksellä, tämän löysin http://www.puupeukalo.fi/umpiportaat.html ...Jos teillä on umpiportaat oletteko teettäneet vai ostaneet - mistä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin.

Sanna

Vierailija
2/6 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

umpiportaat on Westwoodilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

umpiportaat itse. Meillä kaiteissa on turvalasia,jotta auringonvalo pääsee yläkerrasta hieman valaisemaan eteistä

Vierailija
4/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä portaidentekijä olis voinut tehdä mitkä portaat vaan, siis myös umpiportaat jos olis haluttu. Eihän se umpiportaan umpiosa ole kai mitään paksua puuta vaan jotain ohuempaa puulevyä tms. Eli varmaan se firma mistä otatte portaat, tekee juuri sellaiset kuin haluatte! Meillä portaat tuli paikalliselta puusepältä, kauniit ja edulliset.

Vierailija
5/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Minäkin luulin että joka porrasfirma tekee mutta olen saanut nyt jo kolme kieltävää vastausta eri firmoilta :? Kertoisitko Tuoksuvadelma mistä päin teidän portaidentekijä on ja mitenköhän löytäisi ;)

Vierailija
6/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi on Kauko Kotisaari ja firman nimi muistaakseni Kotisaaren puu. Erittäin kauniit portaat, tosin meillä siis ei ole umpiportaat. Jos olet oululainen ja haluat lisää tietoja, voin lähettää vaikka valokuvia portaista. Hän petsaa askelmat oman lattian mukaan, pylväiden malleja on kaksi. Pinnat lähtevät aina siitä reisilankusta eli hän ei pysty tekemään ns. satulaporrasta. Mutta umpiportaat kyllä, oli tuttavillemme tehnyt. Olemme erittäin tyytyväisiä hinta-laatusuhteeseen!