Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Umpihullu naapuri, joka pahoinpitelee vaimoaan.

ämveekoo
05.07.2016 |

Mies on ihan täysi psykopaatti, retuuttaa lastaankin keskellä yötä autoon ja itkevä äiti juoksee perässä. Poliisit on käyneet paikalla useamman kerran, mies syyttää vaimoaan hulluksi. Äiti on ihan hermoraunio ja pelkää kokoajan.
Pyytää minulta apua. Ls-viranomaiset ovat olleet heidän kanssaan jossain tekemisissä, mutteivät tiedä vissiin ketä uskoa.

Itse en tiedä, miten auttaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot on mahdollisuudet auttaa ulkopuolista, aikuista ihmistä. 

Itsellänikin asui aikoinaan naapurissa erittäin riitaisa, reippaasti viinaan/päihteisiin menevä pariskunta. Kyseisessä talossa kaikki seinät olivat paperia, eli kaikki kuului liiankin hyvin myös minun asuntooni. Aluksi kuului pullojen kolinaa ja/tai keskustelua huumeista. Sitten musiikkia ja äänekästä mekkalaa, puhetta ja naurua tunnista muutamaan ja sitten aina jossain vaiheessa miehen räyhäämistä naiselle. Huorittelua, haukkumista ja uhkailua. Sitten lentävät esineet, tavaroita potkitaan, huonekaluja heitellään ja kohta kuuluu mäjäyksiä ja naisen itkua "Älä lyö enää!!" 

Olin aivan kauhuissani kun muutin tänne että mitä tuommoinen on. Muut naapurit valaisivat, ettei tuosta pariskunnasta kannata edes välittää. Tappelevat kännissä aina eivätkä muista asiaa enää aamulla mutta suuttuvat erittäin verisesti jos joku soittaa paikalle viranomaiset eli "vasikoi". 

Erään poliisit soittaneen miehen auto oli potkittu ja tuhottu todella pahaan kuntoon, oveen kaiverrettu "vasikka". Toisille apua soittaneille nämä kävivät henk.koht uhoamassa, että antakaa olla viimeinen kerta kun puututte meidän perhe-elämään. Myös nainen on ollut vihainen ja sanonut, ettei halua poliiseja paikalle ja uhkaillut väkivallalla jos joku vielä niin tekee. 

Eli kädet aika sidotut tässä tilanteessa. Teillä sentään vaimo haluaa itse apua, joten luulisi olevan helpompaa. 

Vierailija
2/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalon vuokra-asunnoissa 3 varoitusta yö metelöinnistä ja sitten häätö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikot on mahdollisuudet auttaa ulkopuolista, aikuista ihmistä. 

Itsellänikin asui aikoinaan naapurissa erittäin riitaisa, reippaasti viinaan/päihteisiin menevä pariskunta. Kyseisessä talossa kaikki seinät olivat paperia, eli kaikki kuului liiankin hyvin myös minun asuntooni. Aluksi kuului pullojen kolinaa ja/tai keskustelua huumeista. Sitten musiikkia ja äänekästä mekkalaa, puhetta ja naurua tunnista muutamaan ja sitten aina jossain vaiheessa miehen räyhäämistä naiselle. Huorittelua, haukkumista ja uhkailua. Sitten lentävät esineet, tavaroita potkitaan, huonekaluja heitellään ja kohta kuuluu mäjäyksiä ja naisen itkua "Älä lyö enää!!" 

Olin aivan kauhuissani kun muutin tänne että mitä tuommoinen on. Muut naapurit valaisivat, ettei tuosta pariskunnasta kannata edes välittää. Tappelevat kännissä aina eivätkä muista asiaa enää aamulla mutta suuttuvat erittäin verisesti jos joku soittaa paikalle viranomaiset eli "vasikoi". 

Erään poliisit soittaneen miehen auto oli potkittu ja tuhottu todella pahaan kuntoon, oveen kaiverrettu "vasikka". Toisille apua soittaneille nämä kävivät henk.koht uhoamassa, että antakaa olla viimeinen kerta kun puututte meidän perhe-elämään. Myös nainen on ollut vihainen ja sanonut, ettei halua poliiseja paikalle ja uhkaillut väkivallalla jos joku vielä niin tekee. 

Eli kädet aika sidotut tässä tilanteessa. Teillä sentään vaimo haluaa itse apua, joten luulisi olevan helpompaa. 

Niin, en tiedä muuttaako asiaa, mutta tämä on omakotitaloalue, enkä varsinaisesti kuule mitään. Näen, kun tuossa mennään ja muu on vaimon puheiden varassa.

Vierailija
4/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalon vuokra-asunnoissa 3 varoitusta yö metelöinnistä ja sitten häätö.

Asutaan omakotitaloissa. Ei ole häiriötä.

Vierailija
5/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sie pystykään, jos kerta jo ls-henkilöstö ja poliisi tilanteen tasalla.

Vierailija
6/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerran äiti pyytää sulta apua, niin kuskaat sen heti tilaisuuden tullen lapsineen turvakotiin ja selvitätte siellä tilannetta. Olet sitten puuttunut, loppu on kiinni tästä naisesta itsestäänkin, ehkä ls-viranomaisetkin uskoo sitten paremmin että mies on vaarallinen. Lapsethan tuollaisesta helvetistä täytyisi saada pois heti, jos ei äiti ymmärrä/voi henkensä uhalla lähteä.

Vierailija
7/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että kesälomat ovat siellä Suomessa jo täydessä vauhdissa.

Vierailija
8/8 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kerran äiti pyytää sulta apua, niin kuskaat sen heti tilaisuuden tullen lapsineen turvakotiin ja selvitätte siellä tilannetta. Olet sitten puuttunut, loppu on kiinni tästä naisesta itsestäänkin, ehkä ls-viranomaisetkin uskoo sitten paremmin että mies on vaarallinen. Lapsethan tuollaisesta helvetistä täytyisi saada pois heti, jos ei äiti ymmärrä/voi henkensä uhalla lähteä.

Äiti pelkää hysteerisesti kaikkia viranomaisia, mutta yritetään. Pelottaa vaan, että jos mies kostaa minulle. Toistaiseksi ei ole ottanut mitään kontaktia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi