Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit24:ssa tutustuin mieheen, ei oo kyl hirveen vakuuttava kun

Vierailija
05.07.2016 |

Huomaan, että on ollut online vain 2h sittrn vaikka mun kanssa tänään treffit päivällä....

Muuten kyllä mielenkiintoinen tapaus, mutta olen perumassa treffejä tuon takia.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi vaan katsomassa, että oletko sinä online?

Vierailija
2/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Jos ette ole edes tavanneet livenä niin miksei se saisi vastata muiden viesteihin? Älä mene treffeille. Ei se mies mitään mustasukkaista kyttääjää varmaan etsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Jos ette ole edes tavanneet livenä niin miksei se saisi vastata muiden viesteihin? Älä mene treffeille. Ei se mies mitään mustasukkaista kyttääjää varmaan etsi.

Ei olla nähty vielä.. eilen kyllä juteltiin. Mun veikkaus on että se on armoton pelimies ja pillujahdissa heti aamutuimaan. Ap

Vierailija
4/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ennen kuutta aamulla...ehkä hän kävi tarkistamassa profiilisi taas.

Naisethan muuten yleensä keskustelee 2-10 miehen kanssa samanaikaisesti, vaikka ois treffejäkin, jos et tiennyt.

Vierailija
5/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
6/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap oot sekaisin

Vierailija
7/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaaksi on maailma mennyt.

Tehdään ties mitä johtopäätöksiä toisen online tilasta.

"hän ei ole ollut whatsappissa online kohta puoleen tuntiin...hän pettää minua!!"

Vierailija
8/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap oot sekaisin

Miks:)? Kerro toki, tykkään kritiikistä. Ap

Vierailija
9/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"hän ei ole ollut whatsappissa online kohta puoleen tuntiin...hän pettää minua!!"

Ikävä kyllä. Ja yleensä on vainu osunut oikeaan. Katotaan mitä vastaa, kun ehdotan tapaamista :D

Vierailija
10/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä. Ja yleensä on vainu osunut oikeaan. Katotaan mitä vastaa, kun ehdotan tapaamista :D

Toivon, että mies ei suostu treffeihin. Tuollainen harhainen ja kyttäävä nainen (tyttö?)

Vierailija
11/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne miehet siellä. Älä huolestu.

Vierailija
12/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosnelosesta voisin heittää villin arvion että sadasta miehestä viisi on oikeasti etsimässä ihan jotain muuta kuin seksiä.

onnea matkaan

Vierailija
13/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan normisettiä näyttää olevan. Kyllähän hälytyskellot pitäisi munkin päässä soida, kun mies kalustaan kuvan laittaa...että mitä seuraa etsii. Oon ihan varma, että se ei "pysty" tänään näkemään. Mun vaisto ei oo ennenkään pettänyt. Eilen aamulla oli tosi aktiivinen whatsapissa, ja nyt hiljeni. Nää on niin varmoja merkkejä :D ap

Vierailija
14/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sä itse siellä sitten teit?

Vierailija
15/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan normisettiä näyttää olevan. Kyllähän hälytyskellot pitäisi munkin päässä soida, kun mies kalustaan kuvan laittaa...että mitä seuraa etsii. Oon ihan varma, että se ei "pysty" tänään näkemään. Mun vaisto ei oo ennenkään pettänyt. Eilen aamulla oli tosi aktiivinen whatsapissa, ja nyt hiljeni. Nää on niin varmoja merkkejä :D ap

Väärin. Hänellä vaan alkoi hälyytyskellot soimaan.

Vierailija
16/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin..siektähän se viesti tuli ja tunnin päästä tulee mies ovelle. Kivaa tämmönen vapaa päivä seksi

Vierailija
17/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin..siektähän se viesti tuli ja tunnin päästä tulee mies ovelle. Kivaa tämmönen vapaa päivä seksi

*vapaapäivä*. Opettele kirjoittamaan.

Vierailija
18/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nykyään ole vähän joka toinen lakkaamatta paikalla eri palveluissa, kun kännykällä ovat tallettaneet salasanan tai ladanneet sovelluksen, ja sitten tulee vahingossa hipaistua. Itse olin kerran onlinessa koko treffien ajan, koska ennen tapaamista vielä tsekkasin, onko kaverilta tullut viime hetken tietoja (oli vaikeuksia löytää hänet), ja selain jäi sitten auki.

Hyvää kuvaahan se ei anna, että joku näyttää koko ajan roikkuvan jollain nettireffeillä. Vaikka onkin mahdollista, että tekee ihan muuta sillä aikaa.

Paljon on ihmissuhteita netti ja sen palvelut ylipäätään sekoittaneet.

Vierailija
19/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*vapaapäivä*. Opettele kirjoittamaan.

*Vapaapäiväseksi. Opettele itsekin.

Vierailija
20/22 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä kävit palstalla katsomassa? Miestä kyttäämässä siis vain? Ehkä mies kyttäsi sinua? Jatkossa voisitte sitten molemmat kytätät toisianne :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi