Maailman luetuin kirja on
Kommentit (15)
Monikohan on lukenut kannesta kanteen?Joskus olen vähän selannut vanhaa testamenttia, joku aukeama oli täynnä aika hyvää paatoksellista uhoamista, mutta muuten aika tylsän oloinen opus.
On kyllä ihan hirveetä paskaa, en voi suositella. Todella epäuskottavaa tarinaa ja päähenkilöllä on joku ihme messias-kompleksi.
Minulla on lukemisprosessi kesken. Kestänyt jo noin viis vuotta vaikka yleensä fiktio-fantasia-tyyppiset kirjat luen nopeasti
Olen nuorempana lukenut muutamaan kertaan kannesta kanteen, enää ei tahdo kiinnostaa.
Myydyimmät ehkä, mutta tuskin luetuin. Mäkin omistan kolme raamattua, mutta en ole sitä lukenut kuin satunnaisia pätkiä.
Maailman luetuimpien kirjojen top 3:ssa on myös Harry Potter-kirjasarja. Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Odottelen jo jatko-osaa :)
Miks ihan turha kirja.
Kannattaa tosiaan lukea. Eipä juuri tehokkaampaa ateisimikasvattajaa löydy.
Raamattu taitaa olla pikemminkin niitä kirjoja jotka "jokaisella" on hyllyssä lukemattomana.
Kai se nyt on luetuin kun jokainen sitä pakotetaan lukemaan.
Aika moni suomalainen ja varmaan muunkin maalainen saa ainakin yhden raamatun esim. koulussa/rippikoulussa ja kyllähän noita lahjoitellaan ties minne. Ei se tarkoita, että niitä luettaisiin, mutta toiminta pitää raamatun myytyjen (eli muka luettujen listalla).
Joidenkin lähteiden mukaan Koraani on myynyt enemmän, mutta eipä tarkkoja lukuja ole mahdollista selvittää. Lukemisen määrääkin on vaikea arvioida, esim. sen perusteella kummalla puolella on/on ollut enemmän lukutaitoisia.
Koraani on maailman luetuin kirja. Raamattu ehkä myydyin. Yksi muslimi lukee Koraania helposti kymmeniä kertoja kannesta kanteen, keskivertokristitty tuskin on koskaan avannutkaan.
Odottelen jo jatko-osaa :)