Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ajan tuhlausta laittaa tinderissä viestiä 35-vuotiaalle miehelle?

Vierailija
04.07.2016 |

Mies vaikuttaa kiinnostavalta. Olen itse vasta 22-vuotias ja pelkään, että mies vain nauraisi. Onko mulla mitään mahdollisuuksia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian nuori.

Vierailija
2/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä haluat. Mä sain kuulla pidemmän tapailun jälkeen tuon ikäiseltä ettei halua mitään vakavaa, pelkkää oleskelua vaan. Olis toki halunu jatkaa paneskelua, mut päätin lähteä kokonaan.

T. 23v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä haluat. Mä sain kuulla pidemmän tapailun jälkeen tuon ikäiseltä ettei halua mitään vakavaa, pelkkää oleskelua vaan. Olis toki halunu jatkaa paneskelua, mut päätin lähteä kokonaan.

T. 23v

Mies vaikuttaa oikeasti kiinnostavalta. En etsi mitään seksisuhdetta. Tuntuu inhottavalta, kun täällä kaikki ajattelee että olen vain rahan perässä. Ap

Vierailija
4/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaikuttaa kiinnostavalta. Olen itse vasta 22-vuotias ja pelkään, että mies vain nauraisi. Onko mulla mitään mahdollisuuksia?

Taas yksi runkkari esittämässä naista...

Vierailija
5/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Suosittelisin, että laitat viestiä. Jos ei homma etene niin ei sitten.,.. parempi harmitella tekemisiä kuin tekemättä jättämisiä :-)

Itse olen 38 vuotias mies, eikä todellakaan harmittasi jos 22 vuotias ottaisi yhteyttä.

Vierailija
6/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävä tämä jonkun ilmeisesti 35-vuotiaan miehen kampanja, jonka tarkoituksena on saada uskoteltua, että 35-vuotiaat miehet olisivat muka kuumaa kamaa parikymppisten neitokaisten mielestä.

Vierailija
7/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, miesten ajatusmaailmasta en tiedä, mutta 35-vuotiaana naisena voisin sanoa, että minä ainakin enimmäkseen naureskelen tuon ikäisille miehille, kun he minua lähestyvät. Riippuu tietysti vähän tilanteestakin, mutta lähtökohtaisesti en ota tuon ikäisiä tosissani ja heidän pitää nähdä vähän enemmän vaivaa, mikäli oikeasti haluavat lähemmin tutustua.

Vierailija
8/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, miesten ajatusmaailmasta en tiedä, mutta 35-vuotiaana naisena voisin sanoa, että minä ainakin enimmäkseen naureskelen tuon ikäisille miehille, kun he minua lähestyvät. Riippuu tietysti vähän tilanteestakin, mutta lähtökohtaisesti en ota tuon ikäisiä tosissani ja heidän pitää nähdä vähän enemmän vaivaa, mikäli oikeasti haluavat lähemmin tutustua.

Ja naureskella saa näille vähän vanhemmillekin runkkareille, jotka yrittävät provoilla näillä aloituksilla täällä. Oiskohan ne flataatit heikentäneet miessukupuolen älykkyyttä näin paljon viime vuosikymmeninä vai mistä näitä urpoja sikiää?..

Vierailija
12/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta aloitusta tää sama kaveri on tänään tehny?

Vierailija
13/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ihmeessä. Kuten varmaan oletkin huomannut, niin palstalla päivystää vihaisten wanhojen naisten leegio, av-palstan omat angry böödsit, joille mikään inhimillinen ei ole tuttua. Siksi tällaisiin kysymyksiin tulee aina paljon alapeukkuja ja tulikivenkatkuista vikinää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä