Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni surullinen - ei suostu kertomaan miksi

Vierailija
04.07.2016 |

Eräs ystäväni on ollut nyt jo jonkin aikaa todella allapäin. Hän on tällä hetkellä lomalla, eikä ole juuri liikkunut talostaan ja on ylipäätään todella vaitelias. Olen koittanut jutella hänen kanssaan, mutta hän vakuuttaa kaiken olevan ok. Olen kuitenkin tuntenut hänet jo monta vuotta, ja tiedän, että jokin häntä vaivaa.
Ainoa asia, joka mieleeni tulee, josta asia voi johtua, on eräs mies. Olimme ystäväni kanssa ulkona, ja tapasimme kaksi miestä, joiden kanssa jatkoimme loppuillan. Ystäväni oli täysin normaali koko illan, kunnes yhtäkkiä tokaisi että tahtoo lähteä kotiin. Tällöin en asiaa ihmetellyt, sillä hän kertoi olevansa väsynyt, mutta jälkeenpäin olen alkanut miettimään oliko kyse kuitenkin jostain muusta. Ilmeisesti tämä mies on tämän illan jälkeen ottanut ystävääni yhteyttä, mutta sen enempää en asiasta tiedä.

Ongelmani on siis, että kerran ystäväni ei suostu minulle kertoa, onko ok jos kysyisin asiasta kyseisen miehen ystävältä. Vaihdoimme tuona iltana numeroita, mutta emme ole enää hetkeen puhuneet keskenämme. Haluaisin vain selvittää asian, mutta olisiko jo liikaa laittaa viestiä lähes tuntemattomalle miehelle asiasta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on väsynyt? En ymmärrä, miten satunnainen mies liittyisi ystävän käytökseen.

Vierailija
2/4 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun täytyy vaan odottaa, josko ystäväsi avautuu sinulle itse. Hän voi pahasti loukkaantua, jos setvit hänen asioitaan toisaalla. Ole luottamuksen arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on väsynyt? En ymmärrä, miten satunnainen mies liittyisi ystävän käytökseen.

Tiedän, ettei tämä johdu väsymyksestä.

Miehen luulen liittyvän tähän siksi, että ystäväni oli miehestä todella kiinnostunut. Olivat ennestään siis jo jonkinnäköisiä tuttuja, mutta kun yritin kysellä ystävältäni tästä miehestä, on hän todella vaitonainen tästäkin. 

ap

Vierailija
4/4 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oletteko kovin nuoria mutta ihan normaalia olla välillä allapäin, ihan normaalia myös, että kaikesta ei raportoi omalle ystäville ei edes vaikka olisitte paljon tekemisissä. Välillä asioita haluaa käsitellä ihan omassa pääässä ja yksin. Varsinkin, jos hän ilmaissut jo, että häntä ei vaivaa mikään niin tollainen kyseleminen saattaa tuntua hieman painostavalta. Hän kyllä varmasti kertoo, jos kokee sen tarpeelliseksi. Eri asia, jos ystäväsi masentuu niin ettei poistu enää edes kotoa niin siinä kohtaa ehkä hyvä puuttua asiaa. Mutta mielestäni sotkeudut nyt vähän liikaa ystäväsi asioihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän