Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävimmät jälleen näkemiset ex:ien kanssa..

Vierailija
04.07.2016 |

Kertokaapas omanne.

Ite kohtasin exäni sattumalta kaupungilla ja oli järkyttävä huomata kuinka aikaisemmin komeasta miehestä oli kuoriutunut ylipainoinen, mt-ongelmainen, ketjussa polttava hyypiö. Joka vielä itse sitä mieltä, että hyvin pyyhkii!

Jäänyt tämä näky kyllä kummittelemaan!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko tämä nyt niin järkyttävää, lähinnä lohdullista, mutta kusipäisestä ex poikaystävästä on tullut ylipainoinen alkoholisti. Karma is a bitch! 😀

Vierailija
2/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän nämä teidän mt-ongelmaiset alkoholisti exät mahtaa teistä pohtia kohtaamisenne jälkeen?Tuli vaan mieleen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen välillä lehdestä,että lujaa menee uralla (yhteiskunnallinen/rahoitusala)

Vierailija
4/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mt- ja päihdeongelmainen exäni jahtasi mua Prisman käytävällä. Välillä ihan puolijuoksua.

Vierailija
5/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tarkkaan ottaen näkee, että toisesta on tullut mielenterveysongelmainen? Siitäkö, että on tullut lisää painoa ja vetää röökiä? Vai ihanko käsipäivään yhteydessä itse kertoivat, että olis tällainen diagnoosi ja lääkitykset. Please elaborate.

Vierailija
6/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eks (tuolloin 39v) oli kasvattanut hartioita hipovan, haituvaisen prinssirohkea-tukan. Jees.

Vierailija
7/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkui julkisesti huoraksi, kun en lähtenyt panemaan häntä..

Vierailija
8/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävä, kusipää ex oli lihonut ja edelleen ihan paskaduunissa. Kyllä tuntui hyvältä nähdä toinen niin onnettomana. Haikaili vielä vuosia perään.

Vierailija
9/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi kaivanneensa minua kyynelissä silmin. Oli lihonnut, elähtänyt ja humalainen. 

Vierailija
10/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Kaljuuntunut 34vuotias, löysän laiha olemus ja luuli että minä haikailen häntä takaisin. Vuosia sitten kun olimme yhdessä, osoitti vatsaani ja sanoi "teillä naisilla kun tuo rasva kertyy vatsaan". Näin sanoi siis ektoformi mies, joka eli syödäkseen roskaruokaa eikä liikkunut yhtään. Vuosien varrella minä taas muutuin parempaan suuntaan, nyt hänelle olisi kelvannut timmi ja ikäistään nuoremman näköinen nainen. Hah, kaikkea ei voi saada.... 

Vierailija
11/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävä katse kaupungilla.

Näin tutun ihmisen tulevan vastaan ja ajatuksissani hymyilin iloisesti ja vilkutin, ennen kuin edes tajusin kuka vastaan kävelee. Sekunnin sadasosassa tajusin kyseessä olevan kusipääeksäni ja sen, ettemme todellakaan ole väleissä. Jäädyin totaalisesti ja sain vastaukseksi vain ilmeettömän jäätävän mulkaisun. Hävetti oma reaktio, sillä en todellakaan ollut iloinen nähdessäni häntä.

Vierailija
12/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän kun luin niin kyllä laski mammojen taso mun silmissäni:-(En ole uskonnut että tää palstahan on oikeesti ihan täynnä wt porukkaa.Olen luullu sitä vaan huulenheitoksi.

Vierailija
13/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätävä katse kaupungilla.

Näin tutun ihmisen tulevan vastaan ja ajatuksissani hymyilin iloisesti ja vilkutin, ennen kuin edes tajusin kuka vastaan kävelee. Sekunnin sadasosassa tajusin kyseessä olevan kusipääeksäni ja sen, ettemme todellakaan ole väleissä. Jäädyin totaalisesti ja sain vastaukseksi vain ilmeettömän jäätävän mulkaisun. Hävetti oma reaktio, sillä en todellakaan ollut iloinen nähdessäni häntä.

Seliseli..

Vierailija
14/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia myöhemmin erosta olin raskaana toiselle miehelle, törmäsin exään kaupassa ja mielestäni ainoa järkevä toimintamalli oli piiloutua yrttivaunun taakse. Näin teinkin.

Vierailija
15/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ikä tekee tehtävänsä kaikille jossakin vaiheessa. Turha olla ylimielinen tai vastaavasti katkera. Jokaiselle meistä käy loppujen lopuksi samalla tavalla. Päästä menneestä irti, se usein vain katkeroittaa.

Vierailija
16/16 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä joka oli muuttunut mamubatjaksi yritti iskeä kännissä ja vollotti miten elämänsä ollut yhtä alamäkeä jälkeeni ja näiden mamujen kanssa pelehtiessään. Ei kiitos!