Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tunnistaa av-mamman oikeassa elämässä?

Vierailija
04.07.2016 |

Olen näitä ketjuja tässä tovin lukenut ja tuumasin, että en halua törmätä tällaisiin naisiin oikeassa elämässä. Mistä merkeistä/eleistä/puheista tunnistan mahdollisimman nopeasti nämä argumentointitaidottomat miesvihaajamammat, jotta en vahingossakaan lähde sellaiseen aikaani sen enempää hukkaamaan?
M26

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanapersetukasta ja ylipainosta.

Vierailija
2/17 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen mamma ja täällä notkun joskus mut en vihaa miestäni.Aika rajua sulla....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä tukasta ja alipainosta.

Vierailija
4/17 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan kerran näin. Oli semmonen 40v+++, vähän tukeva ja tuli pummaamaan multa pari euroa.

Vierailija
5/17 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoista mielipiteistä :D

Vierailija
6/17 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

amk

Vierailija
7/17 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin joka kolmas nainen oikeassa elämässä on av-mamma.

Vierailija
8/17 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylää sun ostoskärryjä Prisman kassajonossa crocksit jalassa ;)

Vierailija
9/17 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette minusta uskois, jos näkisitte livenä 😂 en välillä meinaa uskoa itsekään.

Vierailija
10/17 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanavarastosta. En ole koskaan kuullut esim. wt muualla kuin tällä palstalla. Se, että feikki juttu tapahtui Porvoossa on minulle ainoastaan tuttu täältä. Mitähän muita sanontoja täällä on. Luultavasti moni mamma on ihan ok elävässä elämässä. Tekstinä ajatukset tuntuvat loukkaavammilta. Esim. Tuo aloituskin on aika loukkaava täällä kirjoittavia kohtaan. Eli tyypillinen av-kirjoitus.

Vierailija
11/17 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka tästä

http://apina.biz/146310.jpg

Liian laiha.

Vierailija
12/17 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole kouvola- tai kananpersetukkaa. Sitä inhotaan täällä. Sellaisen kun valkkaat, niin ei ole av-mamma.

Vierailija
13/17 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä huomasin pari kertaa AV-maamaisia kun kyyläsivät pitkään ruokaostoksiani ostoshihnalla (olivat seuraavassa kassajonossa) ladoin vain herkkuja kassahihnalle: limsaa, jäätelöä, karkkia, sipsiä, poppareita, mehua jne. Ja kyllä, meillä oli lapsen synttärikutsut, mutta AV-mamma ajatteli, että noin ne lihavat ostaa viikonlopuksi vain ja ainoastaan herkkuja...

Vierailija
14/17 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no et taatusti mistään! Ja mustakin tuli av-mamma paljon sen jälkeen kun tapasin mieheni. Tavatessa en edes tiennyt että tällainen palsta on olemassa. Joskus esikoisen vauva-aikoina sit googletin jotain vauvahommelia, ajauduin tänne ja pikku hiljaa koukutuin ja aloin enemmän ja enemmän lukea näitä ;) Tämä on hyvää viihdettä, mutta rajoitan itseäni kuten lastenkin median käyttöä.  Annan lapsille esim. tunnin peliaikaa ja samalla palstailen täällä sen tunnin. Se rentouttaa meitä kaikkia. 

Vierailija
15/17 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyylää sun ostoskärryjä Prisman kassajonossa crocksit jalassa ;)

Mulla oli tänään oikein perusavmammaolo tänään, kun olin Prismassa seurana ja kyttäsin ihmisiä tylsyyksissäni. Tosin mulla ei oo crockseja ollenkaan :D

Vierailija
16/17 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä välttämättä yhtään mistään. Minusta ei kukaan uskoisi että käyn täällä palstailemassa. Olen akateeminen ja johtavassa asemassa. En ole koskaan kenellekään kertonut tästä paheesta. Nykyään tosin käyn vähemmän, sillä niitä hauskoja ketjuja, joiden takia täällä käyn, on harvemmin.

Vierailija
17/17 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat vaatteet myös kesällä, lyhyt tukka, pukeutuu muumipaitaan,  ylipainoa vähintään 20-30 kg, elämään kyllästynyt asenne, väsyneen ja masentuneen näköinen, lärää koko ajan puhelintaan jopa bussipysäkillä seistessään. Tässä muutamia mainitakseni.