Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gessleinien omistajat, apua!

27.02.2006 |

Miten pehmeän, uuden kantokopan saa rungosta irti kun on napsauttanut ne turvasysteemit (muoviset pienet osat, joissa uurteita) kiinni? En saa niitä enää irti kun ne kerrankin napsahti kunnolla kiinni, enkä löydä käyttöohjeista mitään apua tähän ongelmaan. Osaisiko joku auttaa, please.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pari vuotta vanhat highlightit. Niistä ainakin nuo saa helposti irti. Sieltä alhaalta painan sitä klivun alaosaa, sehän on sellainen leveämpi ja sen takia ottaakin vastaan ja pysyy paikallaan. Painan siis sisäänpäin ja työnnän klipua samalla ylöspäin.

Ottikohan tuosta selityksestä nyt kukaan selvää...uskomattoman vaikea selittää periaatteessa yksinkertaista asiaa...

Vierailija
2/4 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kopan irti. Uskomattoman hankala ja hölmö systeemi vaan tuo muuten niin hienoissa rattaissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tuon kanssa ole ollut ongelmaa. Sen sijaan noissa pari vuotta vanhoissa gessuissani taas kun olen irroittanut valjaita sieltä rungosta (että olen saanut pujoteltua ne lämpöpussin sisään ratasvaiheessa) niin tuon homman parissa olen viettänyt erinäisiä tuskanhikisiä minuutteja!! Uskomattoman vaikeat saada ne valjaat irti rungosta...toivon, että tuossa on tuotekehitys mennyt eteenpäin, ettet sinä joudu tuon parissa tuskailemaan.

Vierailija
4/4 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli nyt ymmärsin oikein, mitä tarkoitat, niin enää ei Gessleinin Highlighteissa tarvitse valjaita irroittaa ollenkaan, jos haluaa lämpöpussin kiinni. Kaikki remmit saa niin irroitettua, että ne saa suoraan pujotettua lämpöpussin rei' istä.