Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uiminen/lentäminen alkionsiirron (icsi) jälkeen??

27.02.2006 |

Kun etelänlomalle tekisi mieli talvilomalla.Silloin siirrosta olisi kulunut aikaa vajaa 2 viikkoa,eli testailisin siis lomalla.Muta miten on uimisen laita,saati lentämisen? Onko turha haaveilla matkasta? Ei haluta riskeerata mitään..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina saanut ohjeeksi elää ihan normaalia elämää. Kauheita kännejä ei nyt kuitenkaan kannata vetää :0)

Lääkäri on sanonut jotenkin näin että mitään mitä teen tai jätän tekemättä ei voi haitata tai edistää alkiota. Luonto siis hoitaa asian niin kuin parhaaksi näkee. Itse olen sekä lentänyt että uinut piinisaikana. Kokemusta on 4 icsistä + liuta pakastealkionsiirtoja. Vois kuvitella että lomailu itse asiassa vaan rentouttaa ja vie ajatukset pois omasta navasta ja saa piinailuajan varmasti tuntumaan lyhyemmältä!

Terveisin Meijuli

(kera icsi-tytön ja pp 11 menossa pikkukakkosen yrityksessä)

Vierailija
2/5 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut samat ohjeet mutta aina sitä miettii.. Meillä lomalle lähdössä myös esikko,icsi-tyttö vm-03 :)

Onnea piinailuun,perässä tullaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselin nyt kuitenkin lääkäriltä vielä asiaa ja hänpä " kielsikin" matkustamisen vedoten edellisessä icsi:ssä saamaani " läheltä-piti-hyperiin" . No,ei tämä ole vasta kuin toinen lomamatka minkä perumme icsin takia. *mitäpä sitä ei tekisi että lapsen saisi*

Vierailija
4/5 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, en tullut ajatelleeksi tuota hyperin vaaraa. Ihan oikeassahan se lääkärisi varmasti on että jos hyperi iskee niin on parempi kyllä olla lähellä omaa sairaalaa. Mutta olishan se ihanaa jos vois sen piinailuajan viettää lomafiiliksissä, sillä henkisesti tuo kaksiviikkoinen on aika rasittavaa aikaa.

Ja kiitos kysymästä, plussasin eilen kotitestillä ja veritesti vahvisti tuloksen tänään! Olen niin helpottunut ja kiitollinen, tämä olikin jo 7. siirto pikkukakkosen yrityksessä joten negat ovat tulleet enemmän kuin tutuksi. Mutta nyt mennään päivä kerrallaan eteenpäin, alku-ultraan on 3 viikkoa aikaa (eli toooosi pitkä aika).

Iloisin terveisin Meijuli

Vierailija
5/5 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussasta :)

Siirrettiinkö teille yksi vai kaksi alkiota ja oliko tuoresiirto vai pas?

T.empula,jonka piikitykset alkvat tänään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme