Mitä järkeä, että Subwayssä päivän subi on halvempi kuin vege...
Päivän subi 3,90 euroa, vege 4,50 euroa. Vege on siis pelkkiä rehuja sisältävä malli, ja rehuja tulee yhtä paljon myös päivän subeihin. Eli jos ei inhottaisi ronkkia lihaa välistä pois ja heittää sitä hukkaan, olisi halvempaa ostaa päivän subi ja ottaa täyte pois.
Saisikohan päivän subin ilman lihaa? Hmm...
Kommentit (29)
Veggie Deliteä tosiaan tarkoitin, eli sitä missä on pelkästään kasviksia. Vegepihvi maksaakin normaalisti 6 euroa. Pitää ehkä vain pokkana käydä kysymässä. :D
- ap
Osaan arvata Subin virallisen vastauksen: "Vege on erikoistuote, joka hinnoitellaan sen mukaisesti".
Päivän subia ei pysty tilaamaan ilman lihaa. Tosta on ollut tosi paljon keskustelua vegaanipiireissä. Vegaani joutuu aina maksamaan enemmän kuin tarjouslihaleipä maksaa. Tietenkin voi olla yksittäisiä asiakaspalvelijoita, jotka ovat valmiita tekemään ohjeita vastaan, mutta pomo ollessa paikalla kukaan aspa ei sääntöjä riko. Subway vihaa vegaaneita ja parasta on näyttää mielipiteensä välttämällä kyseistä ketjua.
"Subway vihaa vegaaneja" Hah, hauska. Viikon vitsi jo maanantaina.
Ainakin vielä jokin aika sitten vegeversio oli vähän kuin päivän subi joka päivä, eli sai samaan hintaan kuin päivän subin. Juurikin tuosta syystä ettei siinä muuten olisi mitään järkeä maksaa siitä enempää. Uskoisi että onnistuu kassalla. Tai sitten vain tilaa sen päivän subin ja sanoo että ilman sitä lihaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti vegesubissa on muutakin kuin ne rehut. Ja miksi nyt yleensä on tarjouksia olemassa?
Onhan siinä vegepihvi.
http://www.subway.fi/fi/tuotteet/kaikki-subi-leivat/vegepihvi
Vegepihvi on eri leipä kuin vege. Vegessä on pelkät kasvikset, ei mitään muuta täytettä.
No puhukaa nyt sitten oikeilla termeillä. On vegepihvi ja veggie delite. Mistä minä voin tietää kumpaa tarkoitetaan?
http://www.subway.fi/fi/tuotteet/kaikki-subi-leivat/veggie-delite
Vierailija kirjoitti:
Ainakin vielä jokin aika sitten vegeversio oli vähän kuin päivän subi joka päivä, eli sai samaan hintaan kuin päivän subin. Juurikin tuosta syystä ettei siinä muuten olisi mitään järkeä maksaa siitä enempää. Uskoisi että onnistuu kassalla. Tai sitten vain tilaa sen päivän subin ja sanoo että ilman sitä lihaa :D
Näin siis ainakin niissä paikoissa missä olen itse asioinut on aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä olisi olla edes kasvissyöjä jos ostaa lihaversion ja heittää siitä lihat hukkaan.
Kasvissyöjä EI SYÖ sitä lihaa. Ymmärrätkö? :D
Ymmärrän kyllä. Mutta kasvissyöjällä on joku eettinen tai ekologinen SYY olla syömättä sitä lihaa ja jotenkin minusta kaikki eettisyydet ja ekologisuudet menee hukkaan sen lihan kanssa. Siksi en tajuu. Ymmärrätkö?
Onko myös kaikilla sekasyöjillä joku eettinen tai ekologinen syy syödä sekaravintoa? Sekaravinnon syöminen ei ole "normaali ruokavalio" siten, että kaikkiin muihin ruokavalioihin pitäisi olla jokin perustelu. Kaiken syömisen syynä on aina elimistön energiatarpeen tyydyttäminen ja sen pitäisi riittää perusteluksi minkä tahansa ruoan valintaan. Kaikki muut tekijät ovat valintoja tai makuasioita.
Minä ainakin olen saanut päivän subin ilman lihaa :D jos kerta haluat semmoisen, niin ei ne voi sitä estää. ainakaan mua ei ole koskaan estetty. Eikä niitä työntekijöitä oikeesti kiinnosta, onko se subi nyt varsinaisesti se päivän subi vaiko ei. Ei oo palkasta pois mitenkään.