Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä, että Subwayssä päivän subi on halvempi kuin vege...

Vierailija
04.07.2016 |

Päivän subi 3,90 euroa, vege 4,50 euroa. Vege on siis pelkkiä rehuja sisältävä malli, ja rehuja tulee yhtä paljon myös päivän subeihin. Eli jos ei inhottaisi ronkkia lihaa välistä pois ja heittää sitä hukkaan, olisi halvempaa ostaa päivän subi ja ottaa täyte pois.

Saisikohan päivän subin ilman lihaa? Hmm...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy.

Vierailija
2/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjät ovat tyhmiä ja heitä voi huijata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuli lihanahtaaja kommentoimaan hyvinkin älykkäästi.

Vierailija
4/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tuota! Jospa jatkossa vegeen tulis muutakin kuin rehuja sitten.

Tai sit voit vaan pyytää suoraan päivän subin ilman lihaa...

Vierailija
5/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä olisi olla edes kasvissyöjä jos ostaa lihaversion ja heittää siitä lihat hukkaan.

Vierailija
6/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegepihvi?

Vierailija
7/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vegessä ole mitään kasvissyöjälle sopivaa proteiininlähdettä täytteenä? Esim. quornia, soijasuikaleita, seitan-pihvia, veefiä, tofua, papuja, sieniä, nyhtökauraa, falafeliä tai jotain muuta vegepihvin tapaista? Koska pelkkä salaattitäyte on kyllä aika ankea tuohon hintaan.

Vierailija
8/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vege välillä myös vuorostaan päivän subina?

Vierailija
9/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä olisi olla edes kasvissyöjä jos ostaa lihaversion ja heittää siitä lihat hukkaan.

Kasvissyöjä EI SYÖ sitä lihaa. Ymmärrätkö? :D

Vierailija
10/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vegessä ole mitään kasvissyöjälle sopivaa proteiininlähdettä täytteenä? Esim. quornia, soijasuikaleita, seitan-pihvia, veefiä, tofua, papuja, sieniä, nyhtökauraa, falafeliä tai jotain muuta vegepihvin tapaista? Koska pelkkä salaattitäyte on kyllä aika ankea tuohon hintaan.

Ei ole. :( vegepihvi on mutta ei ole vegaaninen.

Vierailija
11/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä järkeä, että päivän subi on tarjoustuote. Se olisi ihan hyvä, jos se vegekin olisi välillä se päivän subi.

Vierailija
12/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti vegesubissa on muutakin kuin ne rehut. Ja miksi nyt yleensä on tarjouksia olemassa?

Onhan siinä vegepihvi.

http://www.subway.fi/fi/tuotteet/kaikki-subi-leivat/vegepihvi

Vierailija
13/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvissyöjä EI SYÖ sitä lihaa. Ymmärrätkö? :D

Ymmärrän kyllä. Mutta kasvissyöjällä on joku eettinen tai ekologinen SYY olla syömättä sitä lihaa ja jotenkin minusta kaikki eettisyydet ja ekologisuudet menee hukkaan sen lihan kanssa. Siksi en tajuu. Ymmärrätkö?

Vierailija
14/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti vegesubissa on muutakin kuin ne rehut. Ja miksi nyt yleensä on tarjouksia olemassa?

Onhan siinä vegepihvi.

http://www.subway.fi/fi/tuotteet/kaikki-subi-leivat/vegepihvi

Vegepihvi on eri leipä kuin vege. Vegessä on pelkät kasvikset, ei mitään muuta täytettä.

Vierailija
15/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole vegetaristeja tai vegaaneja eettisistä syistä.

Vierailija
16/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuli lihanahtaaja kommentoimaan hyvinkin älykkäästi.

Voinko mä tulla sun luo "lihaa ahtaamaan"?

Vierailija
17/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytä ehkä olisi. Itse olen ihan sekasyöjä mutta pidän ruoan hukkaan heittämistä ihan älyttömän typeränä.

Vierailija
18/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täällä sekoitetaan vegesubi ja vegepihvisubi. Ensimmäisessä on vain kasvikset ja jälkimmäisessä kasvispihvi. Vege ei ole koskaan päivän subi, mutta vegepihvi on. Ja joo, ap:n asiaan, tosiaan melko pöllöä, että kaikkein vähätäytteisin on kalliimpi kuin tarjoussubi, mutta näin tämä nyt vaan menee, eikä mitään voi.

Vierailija
19/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytä ehkä olisi. Itse olen ihan sekasyöjä mutta pidän ruoan hukkaan heittämistä ihan älyttömän typeränä.

Mikä oikeus sinulla on määritellä mistä syystä joku muu saa ruokavalionsa valita? Miksi et itse ole vegaani jos kerran niin hirveän ekologinen ja eettinen olet?

Oletko koskaan kuullut terveyssyistä? Miksi ne ovat huono syy syödä kasvisruokaa?

Vierailija
20/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oikeus sinulla on määritellä mistä syystä joku muu saa ruokavalionsa valita? Miksi et itse ole vegaani jos kerran niin hirveän ekologinen ja eettinen olet?

Oletko koskaan kuullut terveyssyistä? Miksi ne ovat huono syy syödä kasvisruokaa?

Saa minun puolestani syödä mitä lystää, ja mistä syistä haluaa. Otin kantaa vain ruoan hukkaan heittämiseen, mikä on minusta väärin aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän