Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää naiset koskaan rakastuko sellaisen mieheen jolla

Vierailija
27.02.2006 |

tulot jotain alle 1500e kuussa, siitä ei seuraa hyvää. Ekaks tulee raha ja se vaikuttaa siihen rakkaudenkin määrään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vinkkisi tulee pikkasen liian myöhään...;)))

Olen juuri eroamassa tuollaisesta miehestä.. vuosien piinan jälkeen!

Vierailija
2/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän naisella voi tietenkään olla omia tuloja, vaan miehen pitäää tienata vähintään se kolme tonnia kuussa, muuten ei rakkaus syty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sillä ei ole mitään merkitystä paljon nainen tienaa, miehenhän täytyy herrasmiehenä olla lompakko levällään

Vierailija
4/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikset rehellisesti myy itseäsi kadulla jos kerran odotat että miehen täytyy ylläpitää sinua?

Vierailija
5/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa saattaa olla taas omat ongelmansa...

Meillä mies tienaa muutaman kympin yli 1500 ja meidän avioliitossa ei ole muuta ongelmaa kuin ikuinen rahanpuute. Varsinkin tällä hetkellä, kun itse olen kotona hoitamassa lasta.

Raha ei tuo onnea, mutta helpottaa elämää huomattavasti!

Vierailija
6/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan, että tiedän alanko nyt hakeen kämppää itelleni ;-)

Vierailija
7/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä mies tienaa muutaman kympin yli 1500 ja meidän avioliitossa ei ole muuta ongelmaa kuin ikuinen rahanpuute. Varsinkin tällä hetkellä, kun itse olen kotona hoitamassa lasta.

Ja sinä olet tämän takia valmis jättämään miehesi? Miksi olet muuten kotona jos taloutenne ei kestä sitä? Kyllä työssäkäynti on molempien velvollisuus! Jos tosiaan on noin tiukkaa, älä ruikuta miehesi tuloista vaan mene heti minimiäitiysloman jälkeen töihin. Eihän miehelläsikään ole mahdollista vaan ilmoittaa, että jäämpä tässä kotiin lasta hoitelemaan.

Miehellesi olisi parempi, että pääsisi kaltaisestasi hirviöstä eroon. Pakkaa nyt kimpsusi ja häivy ja muista vaatia vähävaraiselta mieheltäsi vielä jättielareita että SINULLA on hyvä mieli.

Vierailija
8/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis todellakaan aio jättää miestäni =)

Ilmeisesti ilmaisin asiani hieman väärin... Tarkoitin, että vaikka mies ei kovin paljon tienaakaan, me olemme silti onnellisia ja rakastamme toisiamme hyvin paljon. Mutta että jos elämässämme olisi vähän enemmän tuota rahaa, arki olisi helpompaa... Ja sen takia minä olen kotona, että emme ole VIELÄ malttaneet viedä lasta päivähoitoon.

Vierailija
9/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

brutto vai netto?

Vierailija
10/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ex- vaimon tulot alle ton, vai tän miehen tulot ?

Täsmennäpä blondillekin.

Vierailija
11/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokainen tajusi, että 7 nimenomaan tarkoitti, että rakastaa miestään ja ovat onnellisia huolimatta siitä, että rahaa tulee vähän.

Vierailija
12/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai muut ominaisuudet painaa enemmänkin, mutta raha on välttämättömyys. Ja itse tienaan reippaasti yli 2000 nettona, joten omalta osaltani olen myös valmis elättämään perhettä.

Vierailija
13/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun HÄN tekee työtä ja HÄN tuo rahaa niin sitä sitten pitää arvostaa ihan yli kaiken ja tämä asiahan myös kompensoi sitten miehen suoritusta kotitöissä..

Minulle tämä logiikka on vieras. Hyvin kelpaisi se 1500 kuussa tienaava mies, joka mahdollisesti olisi arvoiltaan maanläheisempi, empaattisempi ja välittävämpi, koti ja perhe (etenkin henkisen hyvinvoinnin kannalta) olisivat oikeasti ykkösinä jne.

Luulenpa vain että olen luonut oman unelmakuvani miehestä virheellisesti... onkohan tuollaistakaan. Ja toisaalta enpä tiedä varsinaisesta köyhyydestä..

Vierailija
14/14 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes aikonut parantaa tulotasoaan / kouluttautua lisää. Ei siinä mitään, jos olisi tyytyväinen edes itse tuloihinsa, mutta se ainainen narina pienestä palkasta ja paskasta duunista, eikä kuitenkaan tee asialle mitään?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi