Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollako vaan onnellisesti sinkku?

Sinkkuna loppuelämä?
02.07.2016 |

Jaksaako, viitsiikö sitä alkaa enää miestä etsiä? Ei ole tullut vastaan normaalissa elämässä. Ahdistaa deittipalstat. Olen eronnut. Joku tulee kohta tänne urputtamaan, että mulla on sentään ollut joku. Joo, on, ja oli niitä tuttavuuksia joskus nuorempana aikuisena, mutta ei ikinä ketään sielunkumppania. Vaadinko liikaa? Välillä mietin, että voisinko olla onnellinen ihan ilman miestäkin. Ei riitoja, kompromisseja, alistamista, vedättämistä, uhkailua, ikuista vääntämistä milloin mistäkin asiasta. Välillä olisi silti kiva, että olisi joku, joka olisi tukena elämän myllerryksissä ja jonka kainaloon käpertyä, mutta ne parhaat ikäiseni vietiin jo viime vuosituhannella. Lisäksi on liian pieni populaatio täällä Suomessa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sielunkumppani on disneyharhaa. Hyvää ihmistä oppii rakastamaan.

Vierailija
2/10 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos. Ehkä näinkin, mutta jos ei riittävän hyvään törmää missään? Vaikka onhan mulla aikaa, kun ei tarvitse enää miettiä mitään biologisia kelloja, kuten nuorempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauemmin yksin eron jälkeen, sitä parempi olla.

Vierailija
4/10 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kauemmin yksin eron jälkeen, sitä parempi olla.

Yksinkö vai kaksin?

Vierailija
5/10 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei tunnu pahalta ilman miestä. Elämään kuuluu niin paljon kaikkea muuta. Ap

Vierailija
6/10 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kannata. Naisen saaminen on niin mahdoton tehtävä, että ei viitsi enää edes yrittää. Kunpa olisi tajunnut tämän aikaisemmin ja keskittänyt kaiken opiskeluun, työhön ja harrastuksiin

Vierailija
7/10 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se kannata. Naisen saaminen on niin mahdoton tehtävä, että ei viitsi enää edes yrittää. Kunpa olisi tajunnut tämän aikaisemmin ja keskittänyt kaiken opiskeluun, työhön ja harrastuksiin

Mutta nyt ja tulevaisuudessa voit tehdä noin. Samaa harmittelen, kun nuoruus meni elämäni miehen odotteluun. Itku, kun olisi voinut panostaa noihin muihin enemmän.

Vierailija
8/10 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu pienellä paikakkunnalla, ei koskaan käy missään eikä käytä Tinderiä tai deittipalstoja, ei varmaan voikaan odottakaan kohtaavansa ketään. Kotoa ei tulla hakemaan. 

Minusta parisuhde on parasta, mitä elämällä on ihmiselle tarjota. Siksi olen aktiivisesti pyrkinyt suhteisiin, ja olen sellaisiin myös päässyt, vaikka en ole komea tai hoikka. Pelaan vahvuuksillani ja olen muista kiinnostunut, hyödynnän kaikki kanavat. Siitä se lähtee.

Vierailija
9/10 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin siihen etten etsi aktiivisesti miestä: nettisivustoista on vain huonoja kokemuksia enkä käy viihteellä. En tunne kavereidenkaan/töiden kautta vapaita sinkkuja. Muutenkin olen aina ollut onnellisempi sinkkuna kuin yrittäessäni väkisin tutustua miehiin, joiden kanssa minulla ei lopulta ole mitään yhteistä ja kaikissa suhteissa olen lopulta ajautunut kynnysmatoksi ja tullut dumpatuksi.

Vierailija
10/10 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päädyin siihen etten etsi aktiivisesti miestä: nettisivustoista on vain huonoja kokemuksia enkä käy viihteellä. En tunne kavereidenkaan/töiden kautta vapaita sinkkuja. Muutenkin olen aina ollut onnellisempi sinkkuna kuin yrittäessäni väkisin tutustua miehiin, joiden kanssa minulla ei lopulta ole mitään yhteistä ja kaikissa suhteissa olen lopulta ajautunut kynnysmatoksi ja tullut dumpatuksi.

Minä olen aina ollut onnellisempi parisuhteessa. Siksi isinkkuna oleminen onkin niin tuskaista, kun tietää, mitä elämästä puuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi