Mikä tekee sinut onnelliseksi?
Kommentit (19)
Sadepäivä. Kastehelmi nurmikolla. Pisaran aiheuttamat aallot merivedessä. <3
Liikunta, mies, ystävät, perhe, koira...
Olen työttömäksi joutunut, yksinelävä nainen. Köyhänä elelen, mutta luonto ja kesä tekee minut onnelliseksi. Suomen luonto on uskomaton, kun sitä oikein kunnolla pysähtyy katselemaan. Kukkia pelloilla, lintuja sekä mustikat metsissä. Ihanaa hiljentyä luonnon keskelle, ilman kiirettä ja aikatauluja. Ennen ajattelin rahan tuovan onnea, nykyään mielen rauha tuo onnen.
Elämä ylipäänsä. Nuorena, onnellisena perheenä. On työtä ja terveyttä tarpeeksi.
N17 135 kg kirjoitti:
Mun ihana poikkis ja kaverit, perhe, harrastukset, usko, mun lihavuus 😊
Miks alanuolet??
N17 135 kg kirjoitti:
Miten lihavuutesi tekee sinut onnelliseksi? En siis kysy pahalla todellakaan vaan ihan uteliaisuudesta :)
Se kun lapseni aamulla pieraisee märän pierun kasvoilleni.
Mieheni se kun hän puputellessamme sanoo minua löntjypipukaksi.
Töissäni kun voin opettaa ihmisille tapoja.
Illalla salilla kun saan paukuttaa reisiäni vastakkain ja muut katsovat kateellisina.
Sometus, onnistuneet posetukset.
Heinä, pippuri, lokakuu.
Live your life.
Be your self!
Kaunis valkea kotini.
-Paula
Kummityttöni
Suppailu
Sateen raikas tuoksu
Tuleva syksy
Vierailija kirjoitti:
N17 135 kg kirjoitti:
Miten lihavuutesi tekee sinut onnelliseksi? En siis kysy pahalla todellakaan vaan ihan uteliaisuudesta :)
No se et lihavuus näyttää hyvältä, ku on vatsa- ja selkämakkaroita, kaksari, rasvarengas kaulassa, allit käsivarsissa, muhkee peppu, paksut reidet, pulleet sääret, pulleet kämmenselät, ranteet, sormet, kasvot, häpykumpu, häppärit, isot tissit... Voi käyttää tiukkoi vaatteita ku on muotoja joita esitellä. Oon ihanan pehmee, voin hyllyttää mun vatsamakkaroita eli tehä belly playta 😍 ja mun poikkis rakastaa mun läskejä ja sitä et pääsee tekee belly playta 😊
Tällä hetkellä se, ettei ole lapsia. (Puolison nuoret sisaruspuolet vanhempineen lähtivät juuri kahden päivän visiitiltä.)
Usko Jeesukseen on ihan paras asia, mitä mulle on koskaan elämässä tapahtunu. Se tekee minut ikionnelliseksi! On onnenlähde silloinkin, kun elämässä asiat menee pieleen tai syvä suru yllättää. Kestää silloinkin, kun vakava sairaus kohtaa, tai kun elämän loppusuoralla kuljen kohti ikuisuutta. Tiedän, minne menen! Ei tarvitse pelätä! Päinvastoin: rauha, ilo ja onnellisuus säilyvät aina sydämessä.
Kun olen sinut itteni kanssa. Rakastan itseäni, hyväksyn kaikki puoleni. Omatunto on puhdas, itsetunto vahvahko. Näin voin tehdä muutkin onnelliseksi.