Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset pliis, nenärenkaat, älkää laittako

Vierailija
01.07.2016 |

Näyttää sonnilta. Se on sitä varten, että sonnia voidaan hallita.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllikki kirjoitti:

Minun mielestäni ei ole sopivaa, että esim. vaatekaupassa, kaupan kassalla tai terveyskeskuksessa on naamansa lävistäneitä ihmisiä. Terveyskeskuksessa se on jo hygienia-asia, vaatekaupassa lähinnä yököttävä.

Siis miten kasvolävistys olisi terveyskeskuksessa epähygieninen?

T: yliopistollisen sairaalaan osastolla työskentelevä sh, jolla kulmakoru.

No hyiii... :( Kulmakoru näyttää kauempaa kuin jätti-isolle luomelle, oikein sellaiselle varrelliselle mollukalle. Onpas nättiä.

Vierailija
22/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatpahan ovat ne lävistykset meinaan. Mutta sen verran kommentoin, että nuorella työkaverillani on ja hän jatkuvasti "näpelöi" rengasta esim. kahvitauolla. Luulen,että tekee sen huomaamattaan. Alkuun katsoin järkyttyneenä, että kaivaa nenäänsä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu mutta näkyy ja aina tulee se sonni mieleen. Ap. 

Septum-lävistyksen omistavia ihmisiä paskat kiinnostaa sun mielipitees 😹 Vielä vähemmän jonkun uskiksen.

Mikähän sä luulet olevasi, oot läski,ruma kissanomistaja,roikut täällä kun sulla ei oo omaa elämää. Paskat sun typeristä kommenteista 💩

Vierailija
24/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan totta puhutaan niin en itsekään ajattele että nenärengas olisi mitenkään kaunis tai hieno. Silti en ajattele että sellaisen ottanut ihminen olisi jotenkin huonompi tai likaisempi tms, se ei esimerkiksi vaikuta asiakaspalvelijan ammattitaitoon tai hygieniaan millään tavalla. Eihän se ihminen sitä rengasta räpellä päivän aikana sormillaan tai tee sillä nenällä sitä ruokaa?? Nämä ovat valintoja, jokainen tekee omansa eikä kukaan ole yhtään sen parempi tuomitsemaan toisia valinnoistaan. Kasvakaa nyt hyvät ihmiset aikuisiksi, joku koru tai kuva ihossa ei tee kenestäkään huonoa ihmistä.

Vierailija
25/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllikki kirjoitti:

Minun mielestäni ei ole sopivaa, että esim. vaatekaupassa, kaupan kassalla tai terveyskeskuksessa on naamansa lävistäneitä ihmisiä. Terveyskeskuksessa se on jo hygienia-asia, vaatekaupassa lähinnä yököttävä.

Minun mielestäni on sopivaa.

Yhyy! Muut ei oo niinku mä haluuun.

Vierailija
26/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin septumin, mutta sellainen ei sovi mun naamaan.

N25

Vierailija
27/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nenärenkaat on rumia, mutta mulle on yks hailee jos joku haluaa laittaa sellaisen.

Vierailija
28/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja reiän ympärys punoittaa tulehtuneena. Useampikin tällainen leidi tullut tavattua. Soon moro vaan!

Vierailija
29/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Septum-lävistyksen omistavia ihmisiä paskat kiinnostaa sun mielipitees 😹 Vielä vähemmän jonkun uskiksen.

Mikähän sä luulet olevasi, oot läski,ruma kissanomistaja,roikut täällä kun sulla ei oo omaa elämää. Paskat sun typeristä kommenteista 💩

Nää on aina hupaisia nämä ulkonäköasioihin kohdistuvat solvaukset :D Ja nämä ah, niin kuluneet, hanki elämä -fraasit, joita hokevat eivät ikinä tajua, mikä meni pieleen...

Vierailija
30/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä. Se ei ole kaunista tai tyylikästä. Usein alle 25-vuotiaat ottavat niitä, kun heidän aivonsa eivät ole vielä kehittyneet valmiiksi saakka (biologinen fakta) ymmärtämään tekojen seurauksia. Myöhemmin kaduttaa ruma reikä nenässä. :(

Mut toi reikä on tuol sieraimen sisällä, miten se voi kaduttaa, kun sitä ei edes näy? Itse otin tämän juuri sen vuoksi, kun tästä ei jää näkyviä arpia. Voin ottaa pois sillon, kun täytän 25v ja aivoni ovat kehittyneet.

Vierailija
31/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään oikein ymmärrä. Menettelee  jos nenä on todella kauniin muotoinen - mutta sellainenhan on kaunis jo sinällään, eikä tarvitse mitään -. En ymmärrä niitä nappilävistyksiä huulissa, nenän alla, suun ympärillä jne. Kaukaa katsottuna näyttävät usein finniltä. Vierasesine kehossa. Joku on vain päättänyt, että tämä on hienoa ja muut laumasielut tekevät perässä...

Vierailija
32/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa dissata uskiksia! Voisin itekin kuvitella ottavani nenäkorun vaikka oonkin tosi "tiukkapipoinen" konservatiivinen kristitty. Mikäpä sen kieltäisi. Napakorukin mulla on ollut ja korvissa on seittemän reikää, kolme vasemmassa ja neljä oikeessa.

Vierailija
33/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä. Se ei ole kaunista tai tyylikästä. Usein alle 25-vuotiaat ottavat niitä, kun heidän aivonsa eivät ole vielä kehittyneet valmiiksi saakka (biologinen fakta) ymmärtämään tekojen seurauksia. Myöhemmin kaduttaa ruma reikä nenässä. :(

olin 30 kun otin ensimmäisen lävistykseni, medusan .myöhemmin lävistytin vielä kielen ja silmäkulman..

Vierailija
34/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet alle 25-vuotiaat ajavat autoa tai rekkaa, ovat olleet töissä pitkään, jotkut ovat useamman lapsen vanhempia jotka asuvat itse rakennetussa omakotitalossa. Pitääkö kaikki nämä valinnat kieltää tai kyseenalaistaa, koska heillä "aivot eivät ole kehittyneet tarpeeksi että ymmärtäisivät tekojensa seurauksia"?

Tuntuu, että omissa aivoissasi on kehitys vielä vähän kesken.

Vierailija
35/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään oikein ymmärrä. Menettelee  jos nenä on todella kauniin muotoinen - mutta sellainenhan on kaunis jo sinällään, eikä tarvitse mitään -. En ymmärrä niitä nappilävistyksiä huulissa, nenän alla, suun ympärillä jne. Kaukaa katsottuna näyttävät usein finniltä. Vierasesine kehossa. Joku on vain päättänyt, että tämä on hienoa ja muut laumasielut tekevät perässä...

Laumasieluisuutta on olla ottamatta lävistyksiä muualle kuin korviin, koska melkein kaikki ovat ottamatta niitä.

Eikä kaiken ulkonäön muokkaamisen tavoite ole kaunistautua. Syitä voi olla vaikka miten erilaisia. Ei ihminen esim. värjää tukkaansa pinkiksi koska haluaa korostaa luonnollista hiustenväriä. Tarkoitus on muuttaa se täysin.

Vierailija
36/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllikki kirjoitti:

Mielestäni myöskään punapäät, rumat, aknesta kärsivät tai ylipainoiset eivär saisi työskennellä asiakaspalvelussa

37/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän nämä mammat jotka lävistyksiä inhoavat, olisivat selvinneet aikoinaan kelttikulttuurin keskellä?

Vierailija
38/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on aina hupaisia nämä ulkonäköasioihin kohdistuvat solvaukset :D Ja nämä ah, niin kuluneet, hanki elämä -fraasit, joita hokevat eivät ikinä tajua, mikä meni pieleen...

😂Hanki elämä, rumilus👏

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä