Naiset pliis, nenärenkaat, älkää laittako
Näyttää sonnilta. Se on sitä varten, että sonnia voidaan hallita.
Kommentit (38)
Omatpahan ovat ne lävistykset meinaan. Mutta sen verran kommentoin, että nuorella työkaverillani on ja hän jatkuvasti "näpelöi" rengasta esim. kahvitauolla. Luulen,että tekee sen huomaamattaan. Alkuun katsoin järkyttyneenä, että kaivaa nenäänsä!
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu mutta näkyy ja aina tulee se sonni mieleen. Ap.
Septum-lävistyksen omistavia ihmisiä paskat kiinnostaa sun mielipitees 😹 Vielä vähemmän jonkun uskiksen.
Mikähän sä luulet olevasi, oot läski,ruma kissanomistaja,roikut täällä kun sulla ei oo omaa elämää. Paskat sun typeristä kommenteista 💩
Jos ihan totta puhutaan niin en itsekään ajattele että nenärengas olisi mitenkään kaunis tai hieno. Silti en ajattele että sellaisen ottanut ihminen olisi jotenkin huonompi tai likaisempi tms, se ei esimerkiksi vaikuta asiakaspalvelijan ammattitaitoon tai hygieniaan millään tavalla. Eihän se ihminen sitä rengasta räpellä päivän aikana sormillaan tai tee sillä nenällä sitä ruokaa?? Nämä ovat valintoja, jokainen tekee omansa eikä kukaan ole yhtään sen parempi tuomitsemaan toisia valinnoistaan. Kasvakaa nyt hyvät ihmiset aikuisiksi, joku koru tai kuva ihossa ei tee kenestäkään huonoa ihmistä.
Kyllikki kirjoitti:
Minun mielestäni ei ole sopivaa, että esim. vaatekaupassa, kaupan kassalla tai terveyskeskuksessa on naamansa lävistäneitä ihmisiä. Terveyskeskuksessa se on jo hygienia-asia, vaatekaupassa lähinnä yököttävä.
Minun mielestäni on sopivaa.
Yhyy! Muut ei oo niinku mä haluuun.
Mä haluaisin septumin, mutta sellainen ei sovi mun naamaan.
N25
Mun mielestä nenärenkaat on rumia, mutta mulle on yks hailee jos joku haluaa laittaa sellaisen.
Ja reiän ympärys punoittaa tulehtuneena. Useampikin tällainen leidi tullut tavattua. Soon moro vaan!
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Septum-lävistyksen omistavia ihmisiä paskat kiinnostaa sun mielipitees 😹 Vielä vähemmän jonkun uskiksen.
Mikähän sä luulet olevasi, oot läski,ruma kissanomistaja,roikut täällä kun sulla ei oo omaa elämää. Paskat sun typeristä kommenteista 💩
Nää on aina hupaisia nämä ulkonäköasioihin kohdistuvat solvaukset :D Ja nämä ah, niin kuluneet, hanki elämä -fraasit, joita hokevat eivät ikinä tajua, mikä meni pieleen...
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. Se ei ole kaunista tai tyylikästä. Usein alle 25-vuotiaat ottavat niitä, kun heidän aivonsa eivät ole vielä kehittyneet valmiiksi saakka (biologinen fakta) ymmärtämään tekojen seurauksia. Myöhemmin kaduttaa ruma reikä nenässä. :(
Mut toi reikä on tuol sieraimen sisällä, miten se voi kaduttaa, kun sitä ei edes näy? Itse otin tämän juuri sen vuoksi, kun tästä ei jää näkyviä arpia. Voin ottaa pois sillon, kun täytän 25v ja aivoni ovat kehittyneet.
En myöskään oikein ymmärrä. Menettelee jos nenä on todella kauniin muotoinen - mutta sellainenhan on kaunis jo sinällään, eikä tarvitse mitään -. En ymmärrä niitä nappilävistyksiä huulissa, nenän alla, suun ympärillä jne. Kaukaa katsottuna näyttävät usein finniltä. Vierasesine kehossa. Joku on vain päättänyt, että tämä on hienoa ja muut laumasielut tekevät perässä...
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa dissata uskiksia! Voisin itekin kuvitella ottavani nenäkorun vaikka oonkin tosi "tiukkapipoinen" konservatiivinen kristitty. Mikäpä sen kieltäisi. Napakorukin mulla on ollut ja korvissa on seittemän reikää, kolme vasemmassa ja neljä oikeessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. Se ei ole kaunista tai tyylikästä. Usein alle 25-vuotiaat ottavat niitä, kun heidän aivonsa eivät ole vielä kehittyneet valmiiksi saakka (biologinen fakta) ymmärtämään tekojen seurauksia. Myöhemmin kaduttaa ruma reikä nenässä. :(
olin 30 kun otin ensimmäisen lävistykseni, medusan .myöhemmin lävistytin vielä kielen ja silmäkulman..
Vierailija kirjoitti:
Monet alle 25-vuotiaat ajavat autoa tai rekkaa, ovat olleet töissä pitkään, jotkut ovat useamman lapsen vanhempia jotka asuvat itse rakennetussa omakotitalossa. Pitääkö kaikki nämä valinnat kieltää tai kyseenalaistaa, koska heillä "aivot eivät ole kehittyneet tarpeeksi että ymmärtäisivät tekojensa seurauksia"?
Tuntuu, että omissa aivoissasi on kehitys vielä vähän kesken.
Vierailija kirjoitti:
En myöskään oikein ymmärrä. Menettelee jos nenä on todella kauniin muotoinen - mutta sellainenhan on kaunis jo sinällään, eikä tarvitse mitään -. En ymmärrä niitä nappilävistyksiä huulissa, nenän alla, suun ympärillä jne. Kaukaa katsottuna näyttävät usein finniltä. Vierasesine kehossa. Joku on vain päättänyt, että tämä on hienoa ja muut laumasielut tekevät perässä...
Laumasieluisuutta on olla ottamatta lävistyksiä muualle kuin korviin, koska melkein kaikki ovat ottamatta niitä.
Eikä kaiken ulkonäön muokkaamisen tavoite ole kaunistautua. Syitä voi olla vaikka miten erilaisia. Ei ihminen esim. värjää tukkaansa pinkiksi koska haluaa korostaa luonnollista hiustenväriä. Tarkoitus on muuttaa se täysin.
Kyllikki kirjoitti:
Minun mielestäni ei ole sopivaa, että esim. vaatekaupassa, kaupan kassalla tai terveyskeskuksessa on naamansa lävistäneitä ihmisiä. Terveyskeskuksessa se on jo hygienia-asia, vaatekaupassa lähinnä yököttävä.
Mielestäni myöskään punapäät, rumat, aknesta kärsivät tai ylipainoiset eivär saisi työskennellä asiakaspalvelussa
Mitenköhän nämä mammat jotka lävistyksiä inhoavat, olisivat selvinneet aikoinaan kelttikulttuurin keskellä?
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on aina hupaisia nämä ulkonäköasioihin kohdistuvat solvaukset :D Ja nämä ah, niin kuluneet, hanki elämä -fraasit, joita hokevat eivät ikinä tajua, mikä meni pieleen...
😂Hanki elämä, rumilus👏
No hyiii... :( Kulmakoru näyttää kauempaa kuin jätti-isolle luomelle, oikein sellaiselle varrelliselle mollukalle. Onpas nättiä.