Taas velvollisuus seksiä aamulla... raskausviikkoja 32
ja olo kuin elefantilla. Supistelee. missään ei hyvä olla.. kai se vaan täytyy uhrautua =]
Kommentit (15)
Rakasteluhan on vanha lääke synnytyksen käynnistämiseen, eikö?
Täytyy sanoa, että teidän osan kommentit olivat ihan täysin tarpeettomia. Sori, unohdin mainita että käytämme kondomia supistelujen vuoksi.
Kun tarpeeksi tökkii, niin kyllä se voi saada liikettä aikaan alapäässä.
Miksi tänne sitten kirjoitit, että velvollisuudesta annoit, jos antamatta jättäminen ei ongelmia aiheuta??????
Jos se äijäs ei sen vertaa sua kunnioita nii voit lähtee samantien meneen. Sit se ei tuu kunnioittaan sua jatkossakaan. Meinaatko velvollisuudesta antaa persettä miehelles heti synnytyksen jälkeenki jos mies sitä vaatii, vaik paikat on ihan turtana ja istuminenki sattuu? Järki käteen, nainen! Se on sun kroppas!
Siihen voikin mennä sitten muutama kuukausi.
tai tehdä kädellä. Jos yhdyntä on epämukavaa.
Kohtu sitäpaitsi supistelee rakastelun jälkeen kaikilla naisilla. Seksillä ei saa lasta syntymään ellei lapsi ole kypsä. Eri asia, jos tulee kipeitä supistuksia. Silloin kannattaa jättää väliin.
Mun mies ei saanut seksiä kummassakaan raskaudessani, kun etoi ajatus ja tuntui kurjalta. Kyllä se kärsi, mutta ollaan edelleen yhdessä ja seksiä on taas tarjolla riittävästi. Kukin tavallaan... Minä en taida olla kovin velvollisuudentuntoinen ;-I
Ajattelisit vähän muitakin kuin vain itseäsi, vaikka oletkin raskaana. Jos välität miehestäsi niin kyllä luulisi että haluaisit vaikka ottaa suihin tai muuten tyydyttää miehesi.
Samaa hormoniahan siinä on, kun synnytystä käynnitettäessä sairaalassa (prostaglandiinia). Minä sain oman synnytyksen käynnistymään kunnon rakastelulla, kiitos mieheni!
Pääskiinni! :D
Kyllä määkin oon harrastanu suojaamatonta seksiä molempien raskauksien aikana eikä oo kumpikaan tullu ennen aikasena pihalle!
Toinen meni yli ajankin vaikka paikat oli pidempään auki kuin esikoisesta.
Kyllä synnytykseen tarvitaan valmiutta niin kropalta kuin vauvaltakin. Ei siihen auta kolme S.ää!
Yhtä paljon synnytyksen alkamiseen auttaa että makaa sohvalla, syö pizzaa ja kattelee Salkkareita!
Mua NIIN naurattaa kun joku selittää täpinöissään miten harrastettiin seksiä rv 37+5 ja sitten joo, kyllä se synnytys sitten käynnistyikin siitä! HALOO!
että mun mieheni oli niin fiksu ja filmaattinen kummankin raskauden aikana, ettei todellakaan tarvinnut seksiä harrastaa jos ei minusta siltä tuntunut... Eikä synnytyksen jälkeenkään ollut kolmeen kuukauteen mitään seksielämää, eikä koskaan ei sanonut siitä pahaa sanaa... ja kaikille tiedoksi hänellä ei ole toista naista piste.
Ei aina jaksa suihinkaan ottaa. Ehkä aloituksen olisin voinut muotoilla vähän toisella tavalla ja kattavammin. Sori!
Luuletko että miehesi oli tosiaan n. vuoden (raskauden ajan + 3 kk synnytyksen jälkeen) ilman mitään seksiä!!??!! Ainakin on käteenvetänyt aivan varmasti jos ei jotain muutakin.
Eihän kukaan halua miestään vieraisiin ajaa, eihän? ;]
itselläni on sama " ongelma" jos en anna tulee ongelmia. pääsee helpommalla kun antaa vaan.