Mihin vähemmistöihin kuulut?
Kommentit (101)
Olen aseksuaali, vela ja absolutisti.
Suomen mittakaavassa kuulun kai vähemmistöön hiusteni osalta, jotka ovat luonnonkiharat.
Vierailija kirjoitti:
ateisteihin.
viestin tarkastusumma oli muuten 666.
ateisti ei hätkähdä edes tuosta numerosarjasta. Et ole aito ateisti.
Kuulun pieneen ei-kristilliseen uskonnolliseen yhteisöön, olen keskimääräistä lyhyempi enkä tupakoi/käytä alkoholia tai kofeiinia/ syö lihaa, kalaa enkä kananmunia.
Olen aseksuaali, lesboromanttinen sellainen. En ole ajanut ajokorttia. Omakotitalo oli pahin painajaiseni. Olen akateeminen työtön. Elän perintörahoilla, vaikka työhönkin menisin jos joku huolisi. Olen vieläpä nepsy ja erityisherkkä ja kuulun persoonallisuuskategoriaan INFJ, johon kuuluu vain noin viisi prosenttia suomalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Olen aseksuaali, lesboromanttinen sellainen. En ole ajanut ajokorttia. Omakotitalo oli pahin painajaiseni. Olen akateeminen työtön. Elän perintörahoilla, vaikka työhönkin menisin jos joku huolisi. Olen vieläpä nepsy ja erityisherkkä ja kuulun persoonallisuuskategoriaan INFJ, johon kuuluu vain noin viisi prosenttia suomalaisista.
Miksi alanuoli? Enkö ole tarpeeksi omituinen vai ärsytänkö muuten?
Vierailija kirjoitti:
- normaalipainoinen
- komea
- lihaksikas
- työtön
- lapseton 41vKaikki vähemmistöjä. Tarvitsen siis lisää oikeuksia, enkä pelkää niitä pyytää.
Kyllä normaalipainoisia on enemmän.
Minulla ei ole nepsy-diagnoosia, ajokorttia, eikä lapsia. En myöskään omista kissaa tai koiraa.
Kuulun itse rokottomattomien vähemmistöön joka piti muita kuulemma panttivankina. Lisäksi olen työtön, syrjäytynyt, ulkomaalainen ja äitini ei ottanut roikoitetta. Tämä ei ole mielestäni identiteettini, mutta näin on Yli Jumalat päättäneet.
Valkoihoinen 70-luvulla syntynyt kantasuomalainen mies...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
valkoihoisiin.
Avasin linkin ja nyt en pysty hengittämään.
Kasvissyöjä, Vasemmistoliiton äänestäjä, väitöstutkija, kirkkoon kuulumaton ateisti, arvoliberaalimpi kuin suurin osa kanssaihmisistä
Vierailija kirjoitti:
Vegaanit!!!1 saastaiSin väsemmistö aikoihin!!
Älä huoli, kohta sinäkin olet vegaani niinkuin kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-pohjalaiset ateistit
No toi on jo jotain. Miten olet vielä hengissä?
Suomessa syntynyt, valkoihoinen, mies (en tiedä nykytermiä, mutta siis sellainen, jolla xy-kromosomit). En siis mitenkään määrällisesti ole vähemmistöä, mutta henkisessä vähemmistössä, eli pitää olla täysin hiljaa, eikä saa ajaa omia etujaan.
Uskon jumalaan. Olen ruokavaliorajoitteinen.
Biseksuaali transnainen, ja polyamorikkokin vielä. Älgeebeeteekuuplus-vähemmistöhapatusvouhotus on selvästi minuun uponnut! Ei sillä väliä, että hoksasin nuo kaikki itse ennen kuin olin tavannut yhtäkään vähemmistöjen edustajaa.
Pohjois-pohjalaiset ateistit