Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Betakaroteeni autinkopillerit

Vierailija
01.07.2016 |

Onko teillä kokemusta auttaako ruskettumaan herkemmin? Ostin karovit kapseleita apteekista, kun tuntuu ettei aurinko tartu kuin vähäsen. Otin nyt 3 niitä että alkaisi toimimaan, ja kohta menen uimaan kun aurinkokin paistaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti luotti noihin jo 80-luvulla. :D En tiedä onko apua, ehkä vähän. Heti ne ei kyllä auta.

Muistuksena sitten että älä syö niitä liikaa äläkä vetele hulluna porkkanoita noiden kanssa. Saattaa muuten rusketuksen värisävy yllättää...

Vierailija
2/7 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaikutusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, jos nyt aloitit, niin mitään vaikutusta ei ole. Vaatii pidemmän ajanjakson.

Itse söisin beetakaroteenin sijaan tai lisäksi ravintolisinä lykopeenia ja astaksantiinia, jos palamisherkkyyttä haluaa vähentää.

Vierailija
4/7 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, täytyy ostella jatkossakin jos ne auttaa aikanaan sitten. Eipä ne paljoa maksanut.

Vierailija
5/7 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä auttaako ruskettumaan, mutta aivan ehdottomasti estää palamista. Ekan kerran kokeilin vuonna 1994, ja ensimmäisenä hellepäivänä olin neljä tuntia ulkona shortseissa ja hihattomassa paidassa enkä palanut. Ja olen punapää pisamanaama, eli ilman suojaa poltan ihoni vartissa. Tuon jälkeen olen aina aloittanut hiihtoloman aikaan tai viimeistään maaliskuun alussa betakaroteenit, enkä ole sen koommin itseäni auringossa polttanut.

Vierailija
6/7 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää syödä viikko etukäteen, Milla auttaa aurinkoihottumaan

Vierailija
7/7 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mytanilla voi edistää rusketusta

http://hyvinvointishop.com/